Reteaua de marketing prin afiliere 2 Parale a depasit vanzari de 42 milioane euro de la infiintarea din 2009 si pana in prezent
Cu peste 15 ani de expertiza in domeniul digital, fostul director general Mediafax Group, Orlando Nicoara, si Liviu Dumitrascu, unul din fondatorii eJobs si partener InternetCorp, tintesc intre 150-200 persoane pe fiecare hub de afaceri lansat sub numele WeLoveDigital
Fondata in 2010 de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu, MakeSense PR are in prezent inca doi parteneri si a luat decizia sa devina MakeSense, agentie de comunicare si continut, completand portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing
Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Din toata estimarea, numai compania de publicitate pe bloguri Standout a atras intre 200.000 si 300.000 de euro, potrivit managerului, Ionut Oprea
“In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Regia pastreaza echipa si datele de identificare fiscala, numele se schimba
Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni), televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: