Marketing afiliat de 40 milioane de euro si 38.000 de afiliati la 2 Parale
  Reteaua de marketing prin afiliere 2 Parale a depasit vanzari de 42 milioane euro de la infiintarea din 2009 si pana in prezent
Orlando Nicoara si Liviu Dumitrascu au lansat un hub digital de 300-500 Mii de euro pe an
Cu peste 15 ani de expertiza in domeniul digital, fostul director general Mediafax Group, Orlando Nicoara, si Liviu Dumitrascu, unul din fondatorii eJobs si partener InternetCorp, tintesc intre 150-200 persoane pe fiecare hub de afaceri lansat sub numele WeLoveDigital
PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Fondata in 2010 de Raluca Bailescu si  Cristian Ditoiu, MakeSense PR are in prezent inca doi parteneri si a luat decizia sa devina MakeSense, agentie de comunicare si continut, completand portofoliul de servicii cu expertiza in crearea de continut si content marketing
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
2014 pe bloguri: Intre sute de mii si 1 Milion euro
 Din toata estimarea, numai compania de publicitate pe bloguri Standout a atras intre 200.000 si 300.000 de euro, potrivit managerului, Ionut Oprea
Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
 “In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO al agentiei.
Comunica de 15 ani pentru afaceri si consumatori. Raluca Zamfir face 400.000 de euro din PR.
 Cu 15 ani in comunicare porniti intr-o banca, Raluca Zamfir are azi o agentie de relatii publice si comunicare cu 8 oameni si o cifra de afaceri de aproape 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014.
Goldbach Romania preluata de managementul local condus de Alecu. Regia ramane, numele se schimba.
Regia pastreaza echipa si datele de identificare fiscala, numele se schimba
Primul loc in topul increderii in publicitate: Pliantele in cutia postala (67%)
 Intr-un clasament in care este creditata cu 67%, publicitatea prin pliante in cutia postala este urmata de publicitatea online (57% din optiuni),  televiziunea ( 53% ), emailul ( 46% ), panotajul ( 42%), publicitatea in presa ( 36%) si radioul (26%).
 
PUBLICITATE: