Cu 15 ani pe piata din Romania, agentia de la Bucuresti a inregistrat la sfarsitul anului trecut o cifra de afaceri de aproximativ 330.000 de euro.
La aniversarea de 25 de ani de activitate, Miguel Peralta, Presedinte Infopress Group si Operating Partner al GED Capital a afirmat ca Inforpress este “pe primul loc in topul tipografiilor din Romania, avand la nivel de 2014 o cifra de afaceri de 27,6 Mil. Euro si un estimat de 32 Mil. de Euro pentru 2015”.
Surse din piata au afirmat pentru adplayers ca reprezentantii Spectacular au fost opriti sa mai deruleze publicitatea la Metrou: “Metrorex ne-a blocat activitatea printr-o interpretare abuziva a contractului, in incercarea de a ne forta sa renuntam la acesta”
Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).
Cu acelasi CEO si Administrator Unic, Dorin Boerescu, reteaua de afiliere va continua sa opereze sub numele de 2Parale (si pe domeniul aferent), iar actionarii si echipa raman si ei aceiasi
“Suntem pregatiti si pentru furtuna” Mario DeMezzo, director national la Habitat for Humanity Romania, care prin activitatea din timpul liber a 2000 de voluntari pe an, a reusit de la infiintare pana in prezent sa ridice case pentru 16.000 de romani si sa intervina la dezastru pentru alte20.000.
Fricile romanilor: nerealizarea, hrana si odihna, securitatea financiara, nesiguranta zilei de maine
Pesimismul, scepticismul si frica tinerilor de a nu-si atinge potentialul propriu (pana in 35 ani), preocuparea pentru supravegherea veniturilor, hrana si odihna (35-45 ani) si frica provocata de grija pentru viitorul familiei (45-60 ani) sau teama de a nu atinge recunoasterea sociala si respectul altora (peste 60 ani) sunt cele mai importante frici ale romanilor intr-o tara cu probleme sociale deloc de neglijat, arata un studiu Reveal...
In lume cu vanzari de 132 Milioane USD, in Romania Cenusareasa a atras 40.000 de “copii” mari si mici si 158.000 de USD doar in primul weekend
Cu o echipa de 65 de oameni, in 2014 afacerea agentiei fondate la Bucuresti a totalizat aproximativ 2 Milioane de euro si vizeaza pentru anul in curs o crestere de 10-15%.
In urma unor procese de selectie a agentiilor de media, clientii au ales: unul de la Zenith merge la The Group, iar alti doi clienti The Group au ales Zenith.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: