60 de oameni de la Spectacular acuza: Metrorex a decis unilateral blocarea activitatii
 Potrivit comunicatului de presa al companiei, dupa un contract care garanta 750.000 de euro pe an, compania Spectacular, castigatoarea licitatiei de publicitate din 2011, a adus regiei autonome Metrorex peste 4 milioane de euro doar in Bucuresti, dintr-o piata in care toata publicitatea stradala din Romania este cuprinsa intre 35-40 milioane de euro.
Exclusiv: Spectacular a dat in judecata Metrorex. Urmatorul termen: 15 iulie.
  Primul termen s-a judecat astazi pe fond, incepand cu ora 8.30, la Judecatoria Sectorului 1 in dosarul cu nr. 80156/299/2015. In absenta reprezentantilor Metrorex, sedinta de judecata s-a desfasurat doar in prezenta avocatilor si delegatilor companiei Spectacular, urmatorul termen fiind stabilit pentru 15 Iulie 2015
Bomba in publicitatea Metrorex. Exclusiv adplayers.
 Din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mai multe comenzi ale companiei Spectacular au fost blocate decoreze statiile de metrou incepand cu luna martie a.c . Practic, de trei luni, compania Spectacular a pierdut aproape 1 milion de euro (700.000-800.000 euro din estimarile adplayers), dupa o poveste de 4 ani de colaborare si milioane de euro aduse in conturile Metrorex.
Albalact vrea crestere cu 7% si prin extinderea portofoliului de iaurturi cu Zuzu Bifidus.
 Liderul pietei de lapte, potrivit analizelor AC Nielsen, Albalact are pentru consumatorii Zuzu sai o gama completa de iaurturi bifidus simple, de baut, cu fructe si cu cereale
Productia video s-a triplat la Unlimited Production. Comunicare interna cu 13% engagement.
Cu peste 150 de furnizori in servicii de productie in portofoliul companiei, potrivit managerului Unlimited, un broker poate sa asigure cotatii de pret negociate pe volume de productie pe care un client obisnuit nu le-ar putea cumula nici pe parcursul mai multor ani de colaborare intre ordonator si prestatori de servicii.
Ce vor agentiile in licitatii? Etape obligatorii, 3-5 agentii, buget si transparenta. Onorariul, optional.
  Uniunea Agentiilor de publicitate din Romania (UAPR)  a lansat Ghidul de Pitch in publicitate
 Cu o cifra de afaceri 1,5 Milioane de euro si o crestere de 50% in 2014, comparativ cu anul precedent, Infinit Solutions ramane si in 2015 “Cea mai mare agentie independenta de digital din Romania”
Manager nou in publicitatea pe terminale mobile: Cristian Petriceanu conduce biroul local Madhouse.
  Cu sediul in Ungaria, reteaua de publicitate pentru terminale mobile a deschis reprezentanta din Bucuresti la finalul anului trecut si a derulat deja campanii pentru clienti cum sunt Vodafone, Libra Bank sau OTP Bank
Proprietarii Reader's Digest revin cu servicii de marketing! Tarsago lanseaza regie online in Romania
Divizia de online va fi reprezentata in Romania de catre Claudiu Popa, Online Director si Sorin Cristea, Sales Director, ambii cu experienta acumulata pe piata de media si digital din Romania.
FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
 
PUBLICITATE: