“Estimez vanzari de aproximativ 60 milioane EUR prin contributia semnificativa a marketplace-ului (noul sistem prin care vom permite mai multor companii sa-si distribuie singure produsele prin intermediul platformei CEL.ro) si a extinderii viguroase pe piata de asigurari", a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic
Compania condusa de Marian Seitan achizitioneaza agentia de marketing direct bulgara Metrica pentru care estimeaza o crestere de 30-50% pe an, ca urmare a investitiilor si a transferului de know-how dinspre Mediapost Hit Mail
Pe intreg anul 2014, CEL.ro a inregistrat vanzari de 33 Milioane de euro
La un an de la lansarea Project Agora, compania Tailwind, parte a ThinkDigital Group of Companies (TDG), care a dezvoltat proiectul, a avut printre clienti branduri ca Aegean, Audi, BMW, Deutsche Telekom, Emirates, ING, L’Oreal, Lufthansa, Mastercard, Microsoft, Mondelez, Nike, Samsung, Seat, Vodafone si Unilever
Raportat la perioada similara din anul precedent, cheltuielile de publicitate digitale in T3 (Q3) 2015 inregistreaza o crestere cu 23%. In T3 2014, investitiile in publicitatea digitala se situau la 12,2 Miliarde USD.
Centralizate de Revista Piata, o serie de date macroeconomice centralizate de Institutul National de Statistica Economica (INSSE) si de Banca Nationala a Romaniei (BNR) pentru anul 2015 confirma cresterea puterii de cumparare a populatiei in raport cu anul anterior.
O Hotarare AGA din luna noiembrie 2014 ofera juristilor si vanzatorilor de la „directia marketing, achizitii si inchirieri” ai regiei, calea legala de derulare fara licitatii a unor contracte de sute de mii de euro pe care le incredinteaza direct, ce-i drept nu anual, ci prin contracte din bucati 3 in 3 luni.
„Doar anul trecut, afiliatii 2Parale au generat vanzari de peste 2,6 milioane de euro cu ocazia Black Friday, iar anul acesta, ne asteptam sa depasim 100.000 de vanzari generate intr-o singura luna” a declarat Dorin Boerescu, CEO 2Performant Network S.A
“In prima faza, adica pana la finalul anului 2015, ne-am setat un target de 800-1000 de teste platite. Asta ar insemna incasari de aproximativ 20.000 euro”, a declarat pentru adplayers Valentin Vacarus, initiatorul proiectului si managing director al agentiei Godmother, autoarea proiectului.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: