Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
Reveal Marketing Research lanseaza hub-ul de date Reveal Market Resources, cu peste 140 de studii pentru piata de marketing si comunicare din Romania
  O mica parte din colectia de rapoarte de cercetare realizate comercial, cele peste 140 de studii gratuite cuprinse de Reveal Market Resources au fost date publicitatii in ultimii 3 ani de Reveal Marketing Research, companie de cercetare cu peste 15 ani de experienta pe piata de profil din Romania.
Record Limitless Agency de Black Friday. Achizitia unui televizor de 148.000 de euro. Editia 2023 a inregistrat o crestere de 12% a vanzarilor online
  ,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
“Datele, combinate cu puterea Inteligentei Artificiale, joaca un rol esential in conturarea strategiilor de marketing actuale” Carmen Mihaiu, Head of Performance and Analytics, United Media Services
  Despre cum putem folosi inteligenta artificiala in optimizarea proceselor de marketing, intr-o lume marcata de evolutii rapide si neasteptate, in care tehnologia nu numai ca progreseaza cu viteza, dar si schimba modul in care companiile isi concep si isi desfasoara activitatea, specialistii de media de la United Media Services spun ca pentru a ramane competitive si pentru a-si optimiza veniturile, este esential ca organizatiile sa...
Comunicarea Grampet Group, cel mai mare holding feroviar privat cu actionariat romanesc din Europa de Sud-Est, castigata de McCann PR.
  „Ne dorim sa construim relatii de durata cu clientii nostri, sa-i provocam cu modul nostru inovator de a privi comunicarea, iar brandul Grampet ne ofera aceasta oportunitate. Vom integra viziunea noastra asupra brandului in noua strategie de comunicare unitara, la nivel de grup, pentru a creste notorietatea Grampet, o companie care merita sa fie mai cunoscuta in afara industriei.”, spune Imola Zoltan, Managing Director...
Noua identitate de brand CONFIDENT sub umbrela The Confident Group care include CONFIDENT - comunicare si Venus Five - productie vizuala.
  Noua pozitionare si noua identitate de brand au venit in contextul maturizarii agentiei la nivel de servicii, de portofoliu de clienti si, totodata, in contextul extinderii internationale - CONFIDENT a deschis un nou birou in Barcelona
Crestere Profi cu peste 800% in ultimii 10 ani. Reteaua s-a intalnit cu furnizorii pentru a accelera cresterea impreuna si in continuare
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton, Director General, PROFI.
Confident Communications si Asociatia Romana Smart City (ARSC) au batut palma pentru dezvoltarea oraselor inteligente din tara
,,Pentru ca orasele pe care le construim sa fie inteligente ele trebuie sa fie, in primul rand, pentru oameni. Ne bucura entuziasmul si expertiza in comunicarea inovatiilor pe care le-am gasit la noii nostri parteneri pentru comunicare. Suntem convinsi ca, impreuna cu echipa CONFIDENT, mesajele si proiectele noastre vor deveni mai eficiente", a declarat Eduard Dumitrascu, Presedinte, ARSC.
Schimbari la varful Godmother. Alice Gavril preia functia de conducere a agentiei de brand experience de la Valentin Vacarus
  ,,In cei sase ani de experienta in cadrul Godmother, pot sa afirm cu mandrie ca am contribuit la consolidarea reputatiei ca agentie de brand experience, am trecut prin socul dat de pandemie business-ului de BTL prin capacitatea de adaptare rapida si inovatie si sunt nerabdatoare sa continui sa dezvolt pe baza acestei fundatii si sa ajut agentia sa continue sa creasca, sa inoveze si sa obtina rezultate pentru clientii nostri” a...
2 din 3 tineri cu varste intre 18 si 24 de ani au o stima de sine scazuta, iar asta ii costa aproximativ 6.600 lei pe an cu comportamente daunatoare.
  Consumul de mancare nesanatoasa ajunge sa-i coste dublu pe tinerii care nu se apreciaza suficient. In ceea ce priveste shopping-ul, acestia isi cumpara de doua ori mai multe obiecte prin care isi pot afirma statutul, precum haine, incaltaminte sau gadgeturi, si cheltuiesc cu 30% mai mult pentru acestea fata de cei ce stau mai bine la capitolul stima de sine.
 
PUBLICITATE:
« 3 4 5 6 7 »