Pentru a comunica in Europa, China și Orientul Mijlociu, BETC a conceput o nouă campanie de brand care prezintă un simbol al categoriei pentru a o redefini mai bine: oglinda. Scopul este de a transforma o oglindă, de prea multe ori un judecător al defectelor noastre, intr-un aliat, un martor susținător și pozitiv al momentelor de celebrare colectivă a tot felul de frumusețe.
Loredana Visa, CEO V+O Communication in Romania: „Este un pas important pentru grupul nostru si o mare oportunitate pentru dezvoltarea afacerii noastre in Romania. Asteptam cu nerabdare sa integram expertiza internationala in serviciile noastre locale ”
Cu 56% din business reprezentat de divizia SEO, 42% de divizia PPC si 2% de divizia Data & Analytics, agentia motiveaza cresterea datorita dezvoltarii pietei de marketing digital, cat si investitiilor noi, largirii portofoliului de clienti si cresterii interesului si bugetelor companiilor pentru promovare online.
La 22 de ani de activitate, singurul spital privat de oftalmopediatrie din tara a inregistrat la sfarsitul anului 2023 o crestere de 10% si tinteste extinderea, in Bucuresti, cu servicii oftlamologice de ambulatoriu pentru copii pe fondul cererii in continua crestere
"VTEX ne-a impresionat cu designul lor curat. Au impachetat o multime de informatii fara a compromite spatiile libere. Site-ul ofera multe zone de explorat, dar nu se simte inghesuit sau claustrofob. VTEX ne-a incantat cu nota umana a design-ului", au declarat reprezentanti ai juriului Premiilor DevPortal.
„FASHION HOUSE este un exemplu de colaborare care arata importanta unui parteneriat agentie-client care este construit corect. Acest parteneriat ne permite sa fim relevanti in zona de FASHION si RETAIL, reusind sa intelegem foarte bine impreuna – bazat pe date si insight-uri – dorintele consumatorilor nostri – si sa le aducem acestora valoare si relevanta astfel incat sa vina si sa revina in centrele...
Conform unui sondaj recent realizat de Aite-Novarica, 88% dintre consumatori prefera sa primeasca chitante digitale in aplicatiile lor bancare digitale, iar 75% considera ca este foarte important ca aplicatiile web sau mobile bancare sa fie usor de utilizat
“Aceste rezultate confirma importanta modelului PCM pe care noi l-am propus companiilor inca din 2010 si care a devenit din ce in ce mai popular, mai ales pe fondul amplificarii sindromului de burnout, dupa pandemie. Romania ocupa pozitii ingrijoratoare in clasamentele europene, fiind a doua cea mai afectata tara de burnout”, a declarat Oana Scarlat, CEO EXEC-EDU.
In primul an de la lansare, de la inceputul lui 2022, Macromex a tranzactionat peste 20 de milioane de euro prin cele doua magazine online B2B dezvoltate cu ajutorul VTEX - Bocado.ro si Mercadi.ro.
Cu o crestere de 60% pe piata locala in 2023, start-upul Evo Beauty isi propune sa digitalizeze industria de beauty si wellness
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: