Impressum Communication spune despre omul de comunicare virtual Priana, ca aceasta este prima interfata digitala a unei companii de PR
Exista la ora actuala aproximativ 900 monede digitale si numarul lor este in continua crestere. Din ele, mai putin de 50 conteaza cu adevarat, restul sunt apa de ploaie dar, normal, fiecare cu sansa ei in viitor.
Desi rata obezitatii in Europa Centrala si de Est nu este la fel de ridicata ca in Vest, raspandirea sa este mare, iar dorinta consumatorilor pentru produse mai sanatoase reprezinta o oportunitate in crestere pentru producatori si comercianti.
“Smithers Pira estimeaza ca Romania reprezinta aproximativ 10% din productia pietei de imprimare digitala din Europa de Est, in conditiile in care luam in calcul inclusiv productia din Turcia, care este cel mai puternic jucator din regiune.” spune Dr Paul N Ewing, consultant Smithers Pira
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand lucreaza si impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
„Sesizari? Reclamatii? Energie electrica?Apeleaza 021 9615” informeaza public centrul de consiliere si consultanta in energie, Infocons.
Ministrul delegat pentru Fonduri Europene, Rovana Plumb, a semnat 28 de contracte de finantare in cadrul apelului de proiecte nr. POR 2016/2/2.1.A, Axa prioritara 2 - Imbunatatirea competitivitatii intreprinderilor mici si mijlocii, Prioritatea de investitii 2.1 - Promovarea spiritului antreprenorial, in special prin facilitarea exploatarii economice a ideilor noi si prin incurajarea crearii de noi intreprinderi, inclusiv prin incubatoare de...
Calin Biris, Eliade Rotariu, Lorand Soares Szasz, Eusebiu Burcas, Andrei Tiganas, Ovidiu Oltean si Zoltan Veres au dezvoltat platforme de invatare online, iar impreuna, in cadrul proiectului #nuamfostde10, ofera gratuit cursuri practice in valoare totala de peste 51.000 de euro absolventilor de liceu din 2017, care nu au fost de 10 la BAC.
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata un studiul cel.ro
Cu expertiza de 13 ani in print digital pe textile, Rofobit vine la PRINT HUB de la Print & Sign 2017 (26-29 septembrie, la Romexpo), cu un proiect 360˚ EXCLUSIV pentru tipografii si ateliere de productie publicitara, creat in cadrul targului de productie publicitara.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: