Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, fuziunea internationala de media intre MEC si Maxus este reprezentata pe piata locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), care devine oficial Wavemaker Romania sub conducerea Oanei Padure (foto)
Din Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
„FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
Lansat de creativele Elena Oancea si Cristina Capitanu, fondatoarele au pus la punct pana in cele mai mici detalii un spatiu unic pe piata de la noi, acolo unde isi vor primi de acum inainte clientii.
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie - Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
„Studiul International privind Afacerile Independente", realizat de METRO a fost efectuat ca parte a celei de-a doua editii a evenimentului Ziua Afacerii Tale, un proiect al retelei cash & carry ce va avea loc pe data de 10 Octombrie 2017. Ziua Afacerii Tale vizeaza toate afacerile independente si implicit cele 21 milioane de clienti profesionisti METRO.
Belodan preia functia de Executive Director la GMP Advertising, dupa ce Nemens a ales la sfarsitul lunii iunie o cariera in afara induratriei de publicitate
Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Clientii cumpara lucruri vandute ca 100% custom, care de fapt sunt template-uri sau platforme open source personalizate, unde 70% din treaba este deja facuta de altii
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: