Marketing cu continut si influentatori online de nisa. Global a lansat agentia Trending Influencers
 Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
One United Properties lanseaza divizia One Office, destinata constructiei de cladiri de birouri
 Divizia este dezvoltata in partenerial cu fondatorul Eurisko, Ionut Dumitrescu, care va fi partener One Office si este deja membru in Consiliul de administratie One United Properties
Cinema City aniverseaza 10 ani in Romania investind 6 Milioane de euro in multiplexul cu numarul 25
 Potrivit reprezentantilor de comunicare, dupa Galati urmeaza deschiderea unei noi sali 4DX, la Cluj-Napoca, si a unui multiplex in Ramnicu Valcea
Multinationala de media se schimba si la Bucuresti. MEC devine oficial Wavemaker Romania
Cu venituri globale de peste un miliard de dolari, fuziunea  internationala de media intre MEC si Maxus  este reprezentata pe piata locala MEC Romania, parte din Group M (WPP), care devine oficial Wavemaker Romania sub conducerea Oanei Padure (foto)
Stefan Iordache ramane Presedinte UAPR, iar Radu Florescu - Vicepresedinte, pentru umatorii 2 ani
Din  Consiliul Director pentru urmatorii doi ani mai fac parte Dana Bulat (General Manager United Media), Radu Miu (CEO Mercury 360), Dana Nae Popa (Managing Director, pastel), Alexandra Olteanu (Managing Director Initiative), si Mirel Plesca (CFO Ogilvy & GroupM), iar Anne-Marie Obretin - Director Executiv
FRF nu poate face public bugetul noii identitati a Echipei Nationale de Fotbal motivand ca este o entitate de drept privat
  „FRF este o entitate de drept privat si nu face publice date financiare” au raspuns oficialii de comunicare ai Federatiei Romane de Fotbal intrebati de adplayers care a fost bugetul de rebranding / noua identitate a Echipei Nationale a Romaniei.
Fost director general MediaPro Studios, Carmen Zahiu (Rotaru) conduce noua divizie Tempo BTL
Noua directoare si partenera a diviziei BTL de la Tempo Advertising se intoarce in acelasi departament al agentiei in care debuta in publicitate in 2004 in functia de Junior Executive si a fost BTL Director din 2006 pana in anul 2010.
Boutique de design cu personalitate in noul sediu Lemon Interior Design
 Lansat de creativele Elena Oancea si Cristina Capitanu, fondatoarele au pus la punct pana in cele mai mici detalii un spatiu unic pe piata de la noi, acolo unde isi vor primi de acum inainte clientii.
Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie -  Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Multi vor sa porneasca o afacere. Putini fac pasul. Studiu Metro, de "Ziua Afacerii Tale"
„Studiul International privind Afacerile Independente", realizat de METRO a fost efectuat ca parte a celei de-a doua editii a evenimentului Ziua Afacerii Tale, un proiect al retelei cash & carry ce va avea loc pe data de 10 Octombrie 2017. Ziua Afacerii Tale vizeaza toate afacerile independente si implicit cele 21 milioane de clienti profesionisti METRO.
 
PUBLICITATE: