Condusa de Ioana Mucenic, CEO, si avand o echipa de 22 de oameni, agentia de comunicare integrata Minio Studio isi mareste echipa de management cu Calin Ionescu, Head of Accounts, care se alatura lui Paul Cotor – Head of Creatives, Cristianei Pana – Head of Strategy si Anei Velea – Head of Operations.
Cu o echipa de 65 de oameni si o cifra de afaceri de 2,6 mln. euro la sfarsitul anului 2017, printre clientii agentiei Kubis conduse de Vlad Popovici se numara Ursus Breweries, Unilever, Philip Morris International, Vodafone, PepsiCo, Mega Image, Generali, Janssen, Philips, Avira, Sodexo, Cris-Tim, Jacobs Douwe Egberts.
Cresterea inregistrata de catre divizia de digital se incadreaza intr-un trend ascendent la nivelul intregii companii, care a incheiat anul 2017 cu venituri de 5 milioane de euro, in crestere cu 28% fata de rezultatele obtinute in 2016.
Asociatia Societatilor Financiare din Romania (ALB Romania) este o asociatie profesionala cu traditie in sectorul financiar, care reprezinta doua industrii dinamice si astfel are si doua Consilii de Industrie, respectiv Consiliul de Leasing si Consiliul Creditului de Consum
Specialist in comunicarea corporate si gestionarea situatiilor de criza, Ana-Maria Diceanu lanseaza agentia de consultanta strategica Brain 4 Strategy.
„Noile reglementari GDPR (General Data Protection Regulation, en) au creat, pe de o parte, un pol de stress organizational si financiar companiilor, pe de alta parte avem abordari ale problematicii GDPR din doua mari puncte de vedere: juridic si tehnic - IT & software”
Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice banci de pe piata locala, revizuieste prognoza privind cresterea economica la 4.4%, de la estimarea de 4% previzionata de banca la inceputul anului.
Chiriile totale au crescut cu 3,1%, in crestere cu 2,8% in Europa si cu 4,3% in Brazilia (reali brazilieni), peste rata medie a inflatiei pe aceasta piata.
"Ne bucuram sa fim cu adevarat integrati in reteaua Cheil. Colaborarea noastra din ultimii doi ani a produs rezultate importante pentru clientii nostri si ne dorim ca pe viitor sa devenim tot mai vizibili in regiune, in zona de marketing digital.” a spus Radu Florescu, CEO Centrade Integrated,
Noua linie de business completeaza expertiza 360° a agentiei si este al doilea proiect major initiat in cadrul companiei in ultimul an, dupa GREATEENS – initiativa menita sa descopere, sa cureze si sa promoveze urmatorul val de influenceri.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: