Cu 19 agentii listate in Top 200, reprezentarea PROI este tripla fata de cea a competitorilor globali, o confirmare a leadershipului global si a succesului parteneriatelor din cadrul PROI Worldwide. Partenerul in Romania al retelei PROI este agentia de comunicare si relatii publice Rogalski Damaschin PR.
Plasata printre pietele cu cresterea cea mai mare din cele 28 de tari europene, Romania a inregistrat cresteri mai mari atat in ce priveste preturile platite (+3,3%) cat si volumele cumparate (+7,1%), astfel incat cheltuielile totale pe bunurile de larg consum au crescut cu 10,4%.
Cu peste 20 de ani in comunicare, a nterior noii sale pozitii, Mihai Visan si-a desfasurat mare parte din cariera sa profesionala in cadrul agentiilor Mediacom, Wavemaker si Mindshare, de asemenea parte din WPP, atat din perspectiva de client service, cat si de trading
Prezenta in aproape 500 de localitati, PROFI isi intareste pozitia deja consacrata ca reteaua de retail modern cu cea mai mare acoperire geografica din Romania si un ritm de crestere inca neegalat local.
“Cu toate ca suntem la inceput de drum cu Mirro, am discutat si modelat functionalitatile impreuna cu peste 20 companii de diferite dimensiuni si din industrii variate, companii ce ne-au fost alaturi in calitate de early-adopters” afirma Alex Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
“Suntem deja la al treilea proiect dezvoltat alaturi de echipa Credit Europe si ne bucuram sa ii putem sustine in procesul de digitalizare si tehnologizare a institutiei prin lansarea platformei de prezentare a bancii Credit Europe, dar si a unui nou instrument de gestionare interna a campaniilor de generare lead-uri pentru brandurile proprii - CardAvantaj & OptimoCard”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO al Zitec.
Calin Fusu, pentru AdPlayers: "Aplicand tehnologie si branding putem construi un Clever Taxi care sa eficientizeze ‘dispetcheratele’ individuale si sa reduca costul agentului per tranzactie. Casta va prelua aducerea vanzatorilor - agentii avand mai mult timp pentru consultanta live oferita clientilor.
Fondata in 1993 si lider de piata in industria de refrigerare comerciala si unul din principalii furnizori in industria HORECA, DAAS a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 40 mil euro.
"Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul evenimentului din 14 martie” a afirmat pentru AdPlayers, Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale vietii romanesti politice dar nu numai.”
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: