Jucator local in project management de refrigerare comerciala, DAAS INTERNATIONAL GROUP devine hub local al unui gigant de aproape 1 Miliard de euro
  Fondata in 1993 si lider de piata in industria de refrigerare comerciala si unul din principalii furnizori in industria HORECA, DAAS a incheiat anul 2017 cu o cifra de afaceri de 40 mil euro.
Divizii noi la ARBO Influence Marketing (The AIM). ,,Clientii multinationali investesc bugete consistente" Alin Alecu, GM, ARBOmedia
  "Dupa intrarea pe piata in jumatatea a doua a anului 2018 cu cele 3 divizii de: Travel, Wellbeing si Family, am identificat o nevoie a clientilor de bloggeri specializati pe diferite nise. Astfel am creat divizia de food, pentru impatimitii gatitului si divizia de lifestyle pe care am lansat-o in cadrul evenimentului din 14 martie” a afirmat pentru AdPlayers, Alin Alecu, GM, ARBOmedia
Concentrare pe continut video in Libertatea si GSP. Mihnea Vasiliu, GM, Ringier:,,Da, vom pune din ce in ce mai mult accent pe video la toate brandurile"
Odata cu venirea Adrianei Nedelea de la Digi la Libertatea, numarul 1 Ringier a mai dezvaluit pentru AdPlayers ca „Libertatea va avea formate video diverse, de la mini buletine de stiri create pentru publicul tanar, difuzate atat pe site cat si pe social media, pana la debate-uri, interviuri cu personalitati ale vietii romanesti politice dar nu numai.”
500.000 de euro in primul weekend la cinema in Romania. Captain Marvel, distribuit de Forum Film
  Cea mai recenta lansare a Studiourilor Marvel si primul film al MCU cu o femeie super erou in rol principal, „Captain Marvel”  a inregistrat recorduri din primul weekend la cinema, adunand incasari de 2,4 milioane de lei in Romania.
61% din consumatorii din Romania considera ca sunt intr-o pozitie financiara mai buna decat acum 5 ani
Romania, Pakistan si Columbia sunt singurele tari din afara zonei Asia-Pacific care intra in topul pietelor cu cel mai pozitiv sentiment financiar.
Cu 65.000 de membri, comunitatea LaPrimulBebe se extinde in mai multe orase. 54 de evenimente in pregatire in 2019.
  „Suntem o comunitate de 65.000 de membri cu 20 de filiale in tara. Pana acum, totul a fost coordonat de echipa noastra din Bucuresti. De anul acesta am inceput extinderea in tara si ne vom mari echipa cu reprezentanti locali si ne dorim sa construim un sistem valoros de voluntariat”, a declarat Atena Boca, fondatoarea comunitatii.
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta este noul Digital Manager pentru cele patru divizii L'Oreal Romania
Cu peste 8 ani de experienta in comunicare si marketing digital, Raluca Duta preia pozitia de Digital Manager in cadrul L'Oréal Romania, devenind astfel coordonatorul intregii activitati de digital la nivelul companiei pe cele patru divizii - - Luxe, Larg Consum, Cosmetica Activa, Produse Profesionale
"McCann PR are capabilitati de a integra zona de experiential marketing cu cea de comunicare si PR, fructificand oportunitatile de integrare a proiectelor de brand PR cu domeniul sportiv" Lavinia Chican
  Agentia McCann PR Romania a lansat divizia specializata de consultanta strategica si servicii de comunicare in domeniul reprezentarii sportive. McCann PR Sport Division vine in completarea celor existente -  FMCG &Retail, Health, Tech, Energy, Finance, Experiential Marketing & Events si Influencers Management - pentru a o oferi  clientilor o plaja de competente cat mai vasta.
Deloitte: Estimata in 2018 la 3,8 si 4,3 miliarde de euro, piata de fuziuni si achizitii va insuma in 2019 in jur de 100 de tranzactii
  Piata tranzactiilor cu valori declarate a continuat sa fie dominata in 2018 de investitorii strategici, care au fost implicati in 56% din tranzactii, in timp ce firmele de private equity s-au regasit in 39% din volumul tranzactiilor cu valori declarate.
Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
  MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.
 
PUBLICITATE: