Reteaua LaDoiPasi, dezvoltata de retailerul METRO Cash & Carry, a atins obiectivul de 1000 de magazine la nivel national
  ,,Vom continua expansiunea la nivel national, motivati de dorinta de a sprijini si alti antreprenori in dezvoltarea unor afaceri sanatoase, dar si de cresterea interesului clientilor fata de magazinele de proximitate”, a declarat Irinel Popescu, sef departament retail la METRO Cash & Carry Romania
Centrul de tehnologie al Deutsche Bank din Bucuresti isi majoreaza capitalul social la 14,6 Milioane de euro
  De la infiintare, DB Global Technology a derulat un numar total de 700 de proiecte IT, avand o valoare globala de peste un miliard de euro, constand in solutii inovatoare de tehnologie a informatiei si aplicatii software, realizate de cei peste 900 de specialisti, angajati si colaboratori.
Bogdan Enoiu: ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, [..] deci esential costuri mici de inchiriere"
  ,,FLOW a pornit cu viziunea de a face din Bucuresti un oras mai putin poluat, cu trafic mai lejer, deci este esential sa asiguram costuri mici de inchiriere si calitatea trotinetelor electrice”, a afirmat pe ntru AdPlayers Bogdan Enoiu, Presedinte McCann World Group si unul din fondatorii serviciului de trotinete electrice Flow.
Crestere cu 34,4% de la un an la altul pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil Telekom Romania
  In trimestrul al-II-lea 2019, Telekom Romania raporteaza un numar de 802,511 clienti pe segmentul serviciilor integrate fix-mobil, in crestere cu 34,4% de la un an la altul, si venituri consolidate de 231,2 milioane de euro
Calin Fusu face curatenie cu Casta.ro. Investeste 150.000 euro in Cleany.ro, care devine Casta Clean
  Astfel, dupa imobiliare, Casta continua expansiunea serviciilor pentru casa cu o noua categorie: servicii de curatenie. Serviciul Casta Clean este deja disponibil in Bucuresti si Cluj, si ofera servicii de curatenie saptamanala la preturi incepand cu 100 de lei pentru un apartament cu o camera.
Afacerile Grupului AGRICOLA au crescut cu 7%, ajungand la aproximativ 77,5 Milioane euro, pe primele 6 luni ale anului
  In primele 6 luni ale anului 2019 Grupul de firme AGRICOLA inregistreaza o crestere a cifrei de afaceri de aproape 7% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 364,722 milioane de lei (in contextul in care anul trecut AGRICOLA a facut exit din activitatea de retail de proximitate, iar la inceputul acestui an a iesit din afacerea Comcereal).
Executiv nou Vodafone Romania, dupa preluarea UPC. Murielle Lorilloux, CEO al celor doua companii
  Noua structura va intra in vigoare de la 1 august 2019, cand este estimata finalizarea tranzactiei. Pana atunci, Vodafone si UPC continua sa opereze ca entitati separate si concurente. Murielle Lorilloux a fost numita CEO Vodafone Romania in 2017.
Opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania
Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
Mutare la varful unuia dintre cele mai mari grupuri de comunicare. Stefan Chiritescu, director de strategie, Centrade Group
La mai putin de doi ani dupa ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chiritescu isi extinde rolul si la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, sustinand in acest fel 11 piete in Europa de Sud-Est si clienti in Europa si Statele Unite.
Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
  Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
 
PUBLICITATE: