Un numar de opt liceeni ambitiosi vor fi sustinuti de bursele Founders by BT sa participe la Spark Week, primul festival de antreprenoriat din Romania unde peste 40 de liceeni vor in cadrul unei experiente de 6 zile cu domeniul de business din diverse unghiuri.
La mai putin de doi ani dupa ce a devenit directorul de strategie al Kubis Interactive, Ștefan Chiritescu isi extinde rolul si la nivelul Cheil Centrade South-East Europe, sustinand in acest fel 11 piete in Europa de Sud-Est si clienti in Europa si Statele Unite.
Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile digitale, pentru acest an previziunile indica o crestere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing.
Responsabilul de marketing HMD Global, compania care detine licenta Nokia pentru telefoane, este de parere ca inteligenta artificiala, intrepatrunderea dintre lumea reala si cea digitala la nivel de "in-store" si cresterea continutului video sunt trei dintre tendintele care trebuie urmarite in viitorii ani in marketingul de brand.
Cine sunt clientii care isi fac un business din aparatura automatizata de masaj, cati jucatori sunt pe piata dar si cui se adreseaza aceasta aparatura – beneficiarul final al serviciilor de masaj, intr-o discutie cu singurul jucator roman in categorie. Casa JAD si fondatorii companiei - Nicoleta Magargiu & Rafael Pirsan.
Fost Leo Burnett, unde a lucrat din 2016 ca Group Creative Director pe contul Telekom, pozitie din care a ajutat agentia sa ajunga in doi ani la rand agentia anului la Effie, Marghidanu a facut parte din echipa care a luat un trofeu de bronz la Cannes cu proiectul Vloggers Swap si multe alte premii cu proiecte si campanii precum Hai #Netliberare, No Romanian Left Behind, Hotelekom etc.
In Cheil | Centrade, Mihai Gongu va conduce o echipa de creatie formata din 20 de specialisti cu competente in campanii de brand, implementate pe toate canalele, continut digital, UX si design. Portofoliul recent de clienti include branduri de prestigiu precum Samsung, Raiffeisen Bank, Dr. Oetker, Mondelez, Procter & Gamble, Point PickUp.
Juriul Future Makers este format din Nicoleta Eftimiu, Country Manager Coca Cola Romania; Ioan Iacob, Managing Partner QUALITANCE; Mirona Paun fondator Aventurile lui Tzitzi-Poc si mare castigator Future Makers 2018; Radu Manolescu, Fondator K.M. Trust&Partners; Mihai Toader-Pasti, co-fondator EFdeN; Irina Anghel-Enescu, Managing Director SEEPEA; Sergiu Negut, antreprenor; Andreea Rosca, antreprenor si Marius Ștefan, CEO Autonom.
„Consider ca o cifra de afaceri de 80 milioane Euro si o crestere de peste 100% a profitului fata de anul anterior, adica un profit de 13 milioane Euro, reprezinta o garantie a faptului ca vorbim despre o companie sustenabila, care are resursele financiare necesare pentru a investi in viitor.” afirma Monica Stãnescu, care a preluat rolul de Chief Financial Officer (CFO) in cadrul Antena Group
“Oferim clientilor nostri nu doar un loc in care pot lua masa, ci o adevarata experienta. Totul este nou, proaspat, curat si plin de culoare. Noul design scoate in evidenta conceptul fresh al Subway si expune produsele intr-un mod particular si foarte atractiv”, a declarat despre conceptul fresh si expunerea produselor proaspete, Rumen Radev, Business Development Agent pentru zona Bucuresti-Ilfov
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: