In urma fuziunii, UPC Romania va inceta sa mai existe ca entitate juridica, fiind absorbita de Vodafone Romania. Aplicatia My UPC va fi redenumita in My Vodafone Fix & TV, in timp ce functionalitatile acesteia si datele de logare ale clientilor vor ramane neschimbate.
Reteaua de magazine cheama la responsabilitate sociala toti managerii de companii la la efortul de dotare a paturilor cu ventilatoare si echipamente, in conditiile in care, potrivit medicului Dorel Sandesc, presedintele Asociatiei Non Profit pentru A.T.I. „Aurel Mogoseanu” din Timisoara, Romania dispune de 2356 de paturi imediat disponibile, din care 1.292 nu au ventilatoare si alte echipamente, iar dotarea completa a celor...
Compania anunta ca va oferi acces gratuit la doua module ale aplicatiei de registratura si managementul documentelor Regista
Mugur Patrascu, Screen Native, agentia autoare: ,,Cu acest site ne-am propus sa cream un pol echilibrat de informatie, fara pareristica, un loc in care se gaseste toata informatia necesara pentru a face fata situatiei. Acesta este modul in care se organizeaza profesionist comunicarea oriunde in lume si in mod normal de catre o sursa guvernamentala”
Actiunea reprezinta o etapa a procesului de integrare, care a inceput in 2019, imediat dupa aprobarea achizitiei UPC de catre Comisia Europeana
Cu pana la de 3 ori mai ieftin comparativ cu achizitiile premium, potrivit companiei, produsul ar putea putea sa fie sold out pentru o perioada de timp, avand in vedere ca sistemul are alocat spre vanzare doar 15 % din impresiile totale lunare din Reteaua Phoenix Bucuresti, restul de 85% ii revin media planning-ului Premium Stoc.
Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de locuitori.
„In 2019, ne-am concentrat eforturile pe diversificarea serviciilor pe care le oferim clientilor nostri atat din Romania, cat si din strainatate, precum si pe marirea portofoliului de clienti, lucru care se reflecta in cresterea inregistrata anul trecut” spune Alexandru Lapusan, CEO si Co-Fondator Zitec.
,,Obiectivul meu principal se bazeaza pe un cuvant cheie: crestere. Cresterea new business-ului inseamna organizarea politicii si procesului, cresterea calitatii strategiei livrate in pitchuri si o integrare a produselor noastre in beneficiul potentialilor clienti”, Marian Petcu, Growth Lead GroupM Romania.
Studentilor (licenta, master sau doctorat, cu sau fara frecventa, de la institutii de stat sau private) le sunt dedicate doua module din cadrul Școlii IAA: Fundamentele Marketingului si Comunicarii – 20 martie – 11 iunie, Strategie si Planificare Media – 27 februarie – 23 mai
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: