Sprijin pentru primul pas in industria blockchain, estimata la 400 miliarde USD pana in 2025. Zitec lanseaza NFTaria, fabrica de NFT-uri la preturi fixe.
  ”Popularitatea NFT-urilor a explodat incepand cu finalul anului trecut, iar experienta de peste 5 ani in proiecte dezvoltate pe tehnologia blockchain, castigata odata cu preluarea Under Development Office - una dintre cele mai populare companii de blockchain development din Europa, ne-a incurajat sa cream NFTaria. Astfel facem un alt pas inspre sustinerea companiilor pe drumul catre un viitor digital.”spune Alexandru...
Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai aproape de consumatori.
  Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Consolid8 lanseaza doua proiecte noi de crowdfunding si incurajeaza antreprenorii sa isi prezinte ideile de afaceri
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei si pana in prezent, toate proiectele  inscrise si-au depasit obiectivele de finantare, una dintre ele ajungand si la o...
Premiera Wavemaker Romania ( GroupM, WPP). Lanseaza Maximize - software de planificare media dezvoltat cu 75 de strategi, planneri, data scientists, programatori, testeri si designeri
Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania:  ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor nostri rezultate semnificativ imbunatatite. Vom face tot posibilul ca pana la finalul anului sa aducem crestere adaugata tuturor partenerilor nostri, folosind Maximize.” 
Campanie publica de strangere de fonduri si finantare cu 5 milioane de lei de la Fundatia Vodafone Romania pentru renovarea si dotarea sectiilor de nou-nascuti
  Campania publica de strangere de fonduri se deruleaza in perioada mai 2021 – decembrie 2022. Donatiile se pot face pe pagina special dedicata  https://fundatia-vodafone.ro/tine-romania-in-viata/  sau prin SMS, trimitand textul RITM la numarul scurt 8845 pentru 2 euro/ lunar. 
Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
  „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand ”a spus  Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, care a inregistreaza 11,1 Milioane clienti, la sfarsitul exercitiului financiar la 31...
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
  Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt alaturi de companie de la bun inceput, din 1996.
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
  Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor negative generate de pandemie.
 
PUBLICITATE: