Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
  „Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand ”a spus  Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, care a inregistreaza 11,1 Milioane clienti, la sfarsitul exercitiului financiar la 31...
Povestea Metro esti TU. De 25 de ani. Metro Cash & Carry Romania in campanie aniversara.
  Fara o componenta promotionala, Povestea Metro esti TU. De 25 de ani isi propune sa activeze sentimentul de mandrie si apartenenta pe care compania l-a insuflat tuturor, multi dintre ei alegand sa ramana parte din poveste si dupa un sfert de secol. In prezent, peste 1500 de clienti, 20 furnizori si 17 angajati sunt alaturi de companie de la bun inceput, din 1996.
Crestere continua a EBITDA pentru Telekom Romania in primul trimestru al anului 2021
  Cresterea EBITDA are loc in ciuda veniturilor mai mici inregistrate, comparativ cu aceeasi perioada din 2020, de 210 milioane de euro in primul trimestru al anului 2021, reflectand in mare masura baza de comparatie ridicata din primul trimestru al anului trecut, datorita etapizarii proiectelor ICT si a efectelor negative generate de pandemie.
Investitie de 24 milioane de euro in Radisson Blu Bucuresti. Transformare spectaculoasa a zonei de lobby si gradina
  Hotelul de renume mondial repozitioneaza astfel marca superioara a Radisson Blu, lider pe piata din Romania, printr-o transformare eleganta si sofisticata a lobby-ului si a gradinii si prin cresterea numarului de camere, la peste 600.
Fondatoarea Free Comunication, Alexandra Dinita, este noul presedinte Public Relations Global Network
„Preluarea conducerii unei retele globale de agentii intr-un an in care lumea speram ca incepe sa-si revina din pandemia de Covid-19 reprezinta o adevarata provocare de leadership, din orice perspectiva. Imi plac provocarile si, totodata, oportunitatile care apar intr-un astfel de context fara precedent”, afirma Alexandra Dinita, arhitect prin formare, care a fondat Free Communication in 2002, alaturi de Laurentiu Nita si Nicoleta...
Hyundai sustine Scoala Sportiva, de la Fundatia Tiriac. O noua initiativa educationala cu tematica sportiva, sub forma de podcast.
  “Ne bucura faptul ca putem sustine un demers educational in zona sportiva, dedicat atat celor mici, cat si parintilor acestora. Demersul se pliaza pe valorile marcii Hyundai in materie de educatie pentru publicul tanar, catre care inspiram la randul nostru sustenabilitate si alegeri prietenoase cu mediul, in scopul unei vieti sanatoase pentru generatiile curente si viitoare”, spune Teodor Brusalis, Director General al...
Peste 450 de productii si 1001 de zile de streaming video V+O Communication, pentru continuarea comunicarii in martie - decembrie 2020
,, Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al departamentelor, indeplinind o functie critica: le-am demonstrat oamenilor ca nu sunt singuri” a spus Loredana Visa, Director General V+O Communication.
Piata de fashion online din Romania in crestere cu 75%. Va depasi pragul de 1 miliard de dolari pana la sfarsitul anului 2021
  Elena Gheorghe, Country Manager, PayU Romania :  „Ne asteptam ca pana la finele lui 2021 bugetul pentru cumparaturile online in categoria fashion sa creasca cu 75%, trecand pentru prima data de 1 miliard de dolari. De asemenea, veniturile vor avea o crestere anuala de 10% in perioada 2021 - 2025, ajungand astfel la un volum de piata de 1,6 miliarde de dolari pana la finalul anului 2025”
Agricultura viitorului, de la Vodafone. Noi solutii digitale pentru agricultura ce integreaza tehnologii inovatoare de tip Internet of Things (IoT).
  Solutiile digitale integreaza tehnologii de IoT, bazate pe senzori, si analiza datelor, facand posibila, astfel, tranzitia la agricultura digitalizata; Datele colectate cu ajutorul senzorilor indica momentul ideal pentru insamantarea, irigarea, tratarea si recoltarea culturilor, oferind fermierilor beneficii majore de productivitate, calitate a culturilor si sanatate a solului, alaturi de reducerea costurilor;
Parteneriat mondial disponibil si in Romania. WPP si TikTok dezvolta TikTok Academy pentru cea mai puternica retea de specialisti in utilizarea platformei
  “Acest parteneriat sustine demersurile noastre de a raspunde clientilor locali cu solutii creative si inovatoare de interactiune cu consumatorii. In ultimul an, am dezvoltat proiecte care au inclus cu succes platforma TikTok in mixul de comunicare si avem in plan dezvoltarea expertizei de social media cu cei mai pregatiti oameni in domeniu ”  spune Manuela Necula, CEO Ogilvy, Wunderman Thompson & Hogarth Romania.
 
PUBLICITATE: