VTEX intentioneaza sa aplice la listarea actiunilor sale comune de Clasa A la Bursa de Valori din New York (NYSE) sub simbolul „VTEX”.
Zidaru va lucra impreuna cu Roxana Memetea, Managing Partner Tribal Worldwide Romania, pentru a indeplini obiectivele de business ale agentiei cu peste 30 de specialisti si expertiza in diferite arii ale industriei creative digitate, de la strategie, date si creatie, pana la social media, creare de continut, editare video, data innovation si programare.
La baza aliantei celor doi dintre cei mai importanti jucatori in industria de productie publicitara si print stau peste 30 de ani de experienta insumata si 2 milioane de Euro in investitii, dintre care jumatate in utilaje adiacente procesului de productie.
”Popularitatea NFT-urilor a explodat incepand cu finalul anului trecut, iar experienta de peste 5 ani in proiecte dezvoltate pe tehnologia blockchain, castigata odata cu preluarea Under Development Office - una dintre cele mai populare companii de blockchain development din Europa, ne-a incurajat sa cream NFTaria. Astfel facem un alt pas inspre sustinerea companiilor pe drumul catre un viitor digital.”spune Alexandru...
Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai aproape de consumatori.
Cu peste 18 ani de experienta in industrie, Irina Angelescu a ocupat in ultimii trei ani functia de Account Director, Business Lead pentru brandul McDonald’s, la agentia DDB Romania
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Consolid8, prima platforma romaneasca de crowdfunding bazata pe recompense pentru antreprenorii sociali si cei din industriile creative, a lansat doua noi campanii, „Sosete fara pereche” si „Detaliul Secession – Timisoara”. Potrivit reprezentantilor de comunicare, de la lansarea platformei si pana in prezent, toate proiectele inscrise si-au depasit obiectivele de finantare, una dintre ele ajungand si la o...
Oana Padure, CEO, Wavemaker Romania: ,,Ne simtim privilegiati deoarece Maximize aduce o astfel de schimbare si ne va ajuta sa le oferim partenerilor nostri rezultate semnificativ imbunatatite. Vom face tot posibilul ca pana la finalul anului sa aducem crestere adaugata tuturor partenerilor nostri, folosind Maximize.”
Campania publica de strangere de fonduri se deruleaza in perioada mai 2021 – decembrie 2022. Donatiile se pot face pe pagina special dedicata https://fundatia-vodafone.ro/tine-romania-in-viata/ sau prin SMS, trimitand textul RITM la numarul scurt 8845 pentru 2 euro/ lunar.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: