Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
  “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de consumatorul final” a spus Catalin Gaitanaru, CEO, Mindshare Romania.
31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
  “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendinta care se va accentua cu siguranta odata cu lansarea Google...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH   ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie self service ce poate fi lansata si programata 24/7 cu 2-3 click-uri. Se pot selecta usor zonele si intervalele orare in care se poate activa campania, se poate masura audienta si se obtin rapoarte de...
De 9 ani in digital marketing, fosta Head of Xaxis Romania, Alexandra Constantinescu, este noul Programmatic Director, GroupM (WPP)
  Cu servicii si produse de programmatic la Xaxis si GroupM din 2014, numirea noului programmatic director al grupului de media are loc in contextul unificarii tuturor solutiilor de programmatic buying din cadrul Group M sub un singur leadership.
De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP), in 2008, dupa ce a fost client service manager in cadrul agentiei McCann Erickson.
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
  Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Irina Ionescu este noul Director General, Green Point Management, cu rol activ in dezvoltarea grupului
  Timp de 18 ani, in diverse pozitii de management in cadrul companiilor Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, Irina Ionescu urmeaza sa fie implicata activ si in dezvoltarea viitoare a companiilor din acelasi Grup care include Green PC Ambalaje, GreenPoint Management, Green Knowledge, Servicii Salubritate Bucuresti si Iridex Group, cu o cifra totala de afaceri de peste 700 de milioane de lei si peste 2000 de angajati
  Printre asteptarile livrarii la domiciliu potrivit cercetarii Reveal Marketing Research: aproape 55% vor ca mancarea sa ajunga calda, peste 45% vor ca livrarile sa fie facute in conditii de igiena maxima iar aproape 37% isi doresc un timp scurt de livrare. Totodata, peste 20% au mentionat ca asteapta ca livrarea sa fie gratuita si fara o valoare minima pentru comanda
Lactalis Romania a ales solutia Vodafone Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si gestionarea rutelor de aprovizionare
  Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta intregii flote de vehicule pentru a se asigura ca, in final, produsele companiei ajung la raft la timp si in stare foarte buna.
  Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
 
PUBLICITATE: