Hugo Boss si Nike deschid magazine pe 900mp in Fashion House Outlet Centre Militari
  Cu o suprafata de 900mp, magazinele celor doua branduri celebre isi vor deschide portile in noiembrie si vor oferi o gama larga de articole de imbracaminte, cu reduceri zilnice de cel putin 30% din pretul initial. 
18 rate fara dobanda, pentru educatie tenologica. Plan de creditare NewTech Academy si Banca Transilvania pentru formare in domeniul tenologiei.
  Lavinia Chican, Co-fondator NewTech Academy: ,,Suntem incantati ca, impreuna cu Banca Transilvania , oferim o solutie moderna, facila si avantajoasa de finantare a studiilor, practicata pe scara larga de catre universitatile prestigioase din intrega lume. Piata de IT are mare nevoie de specialisti, este un domeniu cu o crestere exponentiala in ultimii ani s i care ofera importante perspective profesionale si financiare. Obiectivele...
Mihaela Petrovan, fondatoarea More than Pub si a evenimentelor ,,Marketing in Direct" ,  cedeaza managementul si actionariatul Catalinei Georgescu
  Potrivit agentiei, transferul a 100% actiuni More than Pub va fi facut anul viitor catre Catalina Georgescu, timp suficient ca clientii actuali si viitori ai agentiei sa se obisnuiasca cu noul management si noua viziune.
Licitatie Unilever, la Mindshare. Agentia isi consolideaza pozitia de partener principal al Unilever pe servicii media si in Romania, dupa un pitch global.
  “Confirmarea Mindshare ca partener principal pentru servicii de media pentru un brand de nivelul Unilever este o onoare si o provocare. Sa reusesti sa mentii un astfel de parteneriat, la finalul unuia dintre cele mai mari pitch-uri globale, vine cu o imensa responsabilitate si fata de client si fata de consumatorul final” a spus Catalin Gaitanaru, CEO, Mindshare Romania.
31% din totalul platilor electronice sunt efectuate prin mobil sau smartwatch. PayU lanseaza serviciul Google Pay care estimeaza cresteri si in Romania
  “In Romania, tendinta efectuarii platilor cu telefonul depasise cu mult comenzile online realizate de pe laptop inca din 2019, diferenta dintre aceste doua canale de plata fiind atunci de 63,6% prin intermediului telefonului vs. 36,4% prin laptop / desktop. In acelasi timp, deja 31% din totalul platilor electronice erau efectuate prin mobil sau smartwatch, tendinta care se va accentua cu siguranta odata cu lansarea Google...
Publicitate outdoor digitala cu ecrane mobile pe strazile orasului. Turn Digital vinde publicitate video in reteaua de ecrane mobile pe masini YOOH
Bogdan Vicol, Co-Founder & CEO, YOOH   ”Am gandit platforma YOOH astfel incat orice agentie de publicitate sau orice companie sa aiba un control total, utilizand contul propriu. Practic, oricine poate gestiona o campanie self service ce poate fi lansata si programata 24/7 cu 2-3 click-uri. Se pot selecta usor zonele si intervalele orare in care se poate activa campania, se poate masura audienta si se obtin rapoarte de...
De 9 ani in digital marketing, fosta Head of Xaxis Romania, Alexandra Constantinescu, este noul Programmatic Director, GroupM (WPP)
  Cu servicii si produse de programmatic la Xaxis si GroupM din 2014, numirea noului programmatic director al grupului de media are loc in contextul unificarii tuturor solutiilor de programmatic buying din cadrul Group M sub un singur leadership.
De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP), in 2008, dupa ce a fost client service manager in cadrul agentiei McCann Erickson.
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
  Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
Irina Ionescu este noul Director General, Green Point Management, cu rol activ in dezvoltarea grupului
  Timp de 18 ani, in diverse pozitii de management in cadrul companiilor Coca-Cola Romania si Coca-Cola HBC Romania, Irina Ionescu urmeaza sa fie implicata activ si in dezvoltarea viitoare a companiilor din acelasi Grup care include Green PC Ambalaje, GreenPoint Management, Green Knowledge, Servicii Salubritate Bucuresti si Iridex Group, cu o cifra totala de afaceri de peste 700 de milioane de lei si peste 2000 de angajati
 
PUBLICITATE: