De peste 7 ani partener de creatie cu fondatorii agentiei, Andreea Ghenoiu devine Creative Partner in Jam Session Agency
  Agentia fondata de Irina Pencea si Valentin Suciu implementeaza un nou model colaborativ de Creative Business, similar caselor de avocatura.Noul partener este primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan)
  Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
EY Romania: Fiscalizarea veniturilor din activitati online pentru bloggeri, vloggeri, influenceri si alti operatori online. Cum, cand si cu cat?
  Dupa forma de organizare - declaratia, pana la data de 25 mai a anului urmator. Impozitul datorat, 10%. PFA. Impozit pe venit (10%), CASS (10%) si contributia la pensie – CAS (25%). CASS si CAS - optionale pana la 12 salarii minime
Numire la varf Dentsu, inclusiv peste operatiunile din Romania. Florian Skala - primul Chief Commercial Officer, Grupul Dentsu, Europa de Sud-Est.
  Cu o experienta doua decenii pe pozitii de conducere in media si vanzari in regiunea Europei Centrale si de Est, recent Florian Skala a ocupat pozitii de management in cadrul grupului Central European Media Enterprises (CME), mai intai ca Director de vanzari al Markiza Group din Slovacia, iar apoi ca CEO al bTV Media Group din Bulgaria. Anterior, timp de peste zece ani, Skala a ocupat pozitii de conducere in cadrul diviziei de vanzari a...
Cu experienta de 20 de ani in SRI, de la ofiter Antitero, la prorector al Academiei Nationale de Informatii, prof. univ. dr. Cristian Barna, invitat sa vorbeasca de Intelligence in Business, Marketing & Communication in AdPlayers.
Cu o experienta de ofiter activ in cadrul Brigazii Antitero din SRI si de Pro-Rector al Academiei Nationale de Informatii “Mihai Viteazul”, Cristian Barna, Profesor Asociat al Facultatii de Istorie, Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca si al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea din Bucuresti, alaturi de experti in intelligence si educatie si de psihologi, a demarat proiectul Intelligence4all, un...
Telekom Romania Mobile Communications intra in competitia de iarna. Mari schimbari pentru clienti. Mobil asa cum vrei si comunicare nelimitata
  „Ne pasa de clientii nostri si punem interesele lor pe primul loc. De aceea, ne straduim sa le oferim experienta mobila pe care si-o doresc. Aceasta inseamna sa le oferim mobilitate nelimitata pentru a ramane conectati oriunde si oricand, pe orice dispozitiv, fara probleme si fara griji. Si, la fel de important, pretuim increderea lor si ne straduim sa o castigam, fiind onesti, corecti si onorandu-ne promisiunile”, a...
Management de agentie si creatie nou la V8. Andrei Dragu, COO. Adina Stanescu, Creative Director.
  Agentia de comunicare v8 anunta ca Andrei Dragu devine Chief Operations Officer in cadrul echipei, dupa 5 ani in care a avut rolul de Business Development Director, anunta compania. Cu zeci de premii nationale si internationale in portofoliu, Adina Stanescu a fost cooptata director de creatie in noul management al agentiei.
Campus Media Academy de la GroupM se implica in descoperirea si cresterea de noi talente in media. 75 de tineri sunt deja parte din agentiile grupului
  Programul este noua scoala informala dedicata absolventilor de facultate care isi doresc sa descopere industria media, in cele mai mici detalii. Progrmul incepe in ianuarie 2022, iar tinerii sunt deja asteptati pentru inscrieri.
Live streaming integrat cu 3D. Pampam multimedia garage este specializat in toate evenimentele online
  Servicii integrate de live streaming, ecran led 2.5 mm pixel pitch, mixere video si audio, dar si sistem inteligent de lumini, dar si o platform 3D, reprezinta pariul noul studio multimedia, intr-o lume in care evenimentele online sunt la putere.
Bunurile de consum, cea mai mare crestere a clientilor loiali (75%) in 2021 comparativ cu 2020
  Sectorul retail este singurul cu o crestere neta a loialitatii in perioada 2020 – 2021 (in anul 2021 romanii se declara cu 22% mai loiali comparativ cu anul 2020), in timp ce sectorul bunuri de consum a inregistrat cel mai mare procent al clientilor loiali (75%). Cu alte cuvinte, consumatorii sunt atrasi de marcile care arata empatie si sustin valorilor propriilor clienti.
 
PUBLICITATE: