Transportul va fi livrat in urmatoarele zile la centrele amenajate de Directia Generala de Asistenta Sociala a Municipiului Bucuresti precum si in centre din alte orase, unde sunt adapostiti refugiati din tara vecina.
Exemplarul a fost ales pentru a face parte provizoriu din galeria auto exclusivista in baza designului special ce imbina tehnologii sofisticate, de ultima generatie.
A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing Research
Portofoliul de canale media ARBOmedia isi pune la dispozitie, cu titlu gratuit, spatiul disponibil pentru toate persoanele si entitatile dispuse sa ofere sprijin refugiatilor care trec granita dinspre Ucraina spre Romania.
Marcile proprii ale retailerilor, in majoritate cu preturi mai mici, continua sa castige teren in fata brandurilor de producator (+1.0% cota de piata), ajungand sa reprezinte 15.1% in valoare din totalul vanzarilor de FMCG din Romania.
Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar, una dintre cele mai vechi agentii de productie destinata campaniilor de...
„In viata fiecarei companii este nevoie, din cand in cand, de o reimprospatare a imaginii, dar aceasta schimbare merge mai departe de atat si isi doreste sa faca si mai clara pozitionarea Mindshare in teritoriul <<Good growth>>. E vorba despre minte (Mind), fiindca ne ajutam clientii sa ajunga la „mintile” oamenilor, dar si despre a impartasi (to share) si a face lucruri bune – cu si pentru clientii nostri,...
Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
„In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si mobile de calitate. Privind inainte, cuvantul cheie este ‚schimbare’. Atat la nivel de industrie, cat si de...
Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: