Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Vodafone Romania a incheiat ultimul trimestru 2021 cu 191,5 milioane de euro si 11,2 milioane de clienti
  „In 2021, ne-am concentrat, pe de o parte, pe a minimiza impactul contextului actual asupra companiei, si, in acelasi timp, ne-am extins si consolidat reteaua pentru a ne asigura ca atat clientii din mediul urban, cat si cei din cele mai indepartate zone raman conectati, cu acces fiabil la servicii fixe si mobile de calitate. Privind inainte, cuvantul cheie este ‚schimbare’. Atat la nivel de industrie, cat si de...
  Gama ,,Vreau din Romania” cuprinde produse facute exclusiv de producatori si furnizori autohtoni, fiind prima marca proprie a companiei realizata in intregime la nivel local, special pentru Romania. 
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
  In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in comunicare prin consistenta si asumare, valori dupa care ne ghidam si noi, ca specialisti si parteneri in comunicare”, a...
Crestere cu 126% a reinnoirilor in magazinele Telekom Mobile in noiembrie dupa noua oferta, comparativ cu media lunilor anterioare din 2021
  „Am aflat ca abonatii nostri considera ca nu este corect ca noii clienti sa fie tratati mai bine decat cei existenti. Astfel, am schimbat acest lucru prin intermediul ofertelor pe care le-am anuntat in luna noiembrie. Daca sunteti clientii nostri existenti, primiti cea mai buna oferta – la fel de simplu. Si promitem sa pastram aceeasi abordare in viitor” a spus Dina Tsybulskaya, Chief Executive Officer, Telekom Romania...
600.000 de consumatori in 8 luni. Tappy, promoterul digital preferat al brandurilor din FMGC.
  In cele 30 de campanii implementate, au fost acordate 10.000 de premii, iar 12.000 de formulare de feedback au fost completate.
Primul si unicul vin itinerant din lume. Marca inregistrata desprevin.ro este imbracata intr-o eticheta desenata si produsa de IPPU
Prima editie Primul este un cupaj din Feteasca Neagra, Syrah si Cabernet Sauvignon asamblat de Marina Samoila, impreuna cu vinificatorul cramei Girboiu, judetul Vrancea. 6.000 de sticle produse, din care doar 5.000 sunt puse la vanzare, 1000 fiind tezaurizate
Vodafone scoate la licitatie primul SMS din lume in format NFT pentru sustinerea oamenilor fortati sa plece din case din cauza conflictelor si persecutiei
Primul SMS din lume a fost transmis prin reteaua Vodafone in urma cu 29 de ani, cand un angajat al companiei, Richard Jarvis, a primit, pe 3 decembrie 1992, la petrecerea de Craciun, un mesaj de doar 15 caractere: „Merry Christmas”. T oate veniturile din licitatie vor fi donate  catre UNHCR, Agentia ONU pentru Refugiati, pentru a sprijini cei 82,4 milioane de oameni care au fost fortati sa-si paraseasca casele din cauza...
  Documentul de bune practici reprezinta o premiera pentru industrie si este rezultatul unor discutii extinse ce au implicat reprezentantii celor 6 retele globale de comunicare: GroupM, Omnicom Media Group, Publicis Groupe, Mediabrands, Dentsu si Havas.
 
PUBLICITATE: