Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si chiar copiilor oamenilor din Casa Rusu”
GroupM Romania, parte din grupul international WPP confirma angajamentul pe care si l-a luat la inceput de an pe termen lung si deschide, o noua sesiune de recrutare in programul de formare Campus Media Academy.
Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca PR/Marketing Online.
Consiliul Director pentru urmatorii trei ani il are ca vicepresedinte pe Stefan Iordache (Lion Communication), iar membrii sunt: Dana Bulat (United Media Services), Andrei Cohn (Cohn & Jansen Advertising), Ionut Datcu (WOPA Communication), Bogdan Santea (FCB Bucharest), Catalin Gaitanaru (Mindshare Media)
Peste 30.000 de clienti unici la aproape sase luni de la lansare. 94% dintre clientii Freshful recomanda serviciul mai departe. Peste 50% dintre produsele cele mai comandate de clientii Freshful fac parte din categoria celor proaspete si ultraproaspete
Autonom si Grupul Tiriac anunta incheierea tranzactiei prin care Autonom preia Tiriac Operating Lease, un business cu venituri anuale de 19,3 milioane EUR, active in valoare de 48,9 milioane EUR si o flota de peste 2.600 de masini. Prin acest pas, Autonom depaseste semnificativ pragul de 10.000 de masini in leasing operational si isi intareste pozitia pe piata.
“Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO si fondator Burlington School Romania.
Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
“Am primit provocarea de a intra in echipa Zaga Brand imediat cum a devenit publica intentia de a ma retrage de la Europa FM. Am simtit pasiunea care alimenteaza Zaga, ambitia de a face cele mai bune proiecte si de a avea o echipa unita de valori cu care ma identific si eu ” spune Toader Paun, Director de Dezvoltare si Comunicare Zaga Brand.
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: