Ex-Sales Manager la Ziarul Financiar, Adrian Miholca se va ocupa de administrarea spatiului publicitar al B 24 FUN, BV 24 FUN, IS 24 FUN, CJ 24 FUN, CT 24 FUN
"Cel mai bun print" la categoria Divertisment de la Ad’Or 2005 dovedeste ca, in ciuda contestatiilor si diferentelor de opinii privind partile bune sau rele, festivalul din Romania este o masura reala a evaluarii creativitatii
Paul Dersidan (Art Director) si Dani Macarie (Copywriter) formeaza o noua echipa de creatie a agentiei, dupa ce s-au format la Saatchi&Saatchi, lucrand impreuna de la inceputul anului 2004
Lista Castigatorilor la sectiunea Outdoor din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
Dupa un gratar cu Fuchs, agentia are vara aceasta (pofta de) Toffifee si Merci (vine mancand) de la Stork
De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
McCann Futures Cup - Trofeul Tiriac (masculin) si BRD Women’s Cup - Trofeul Nastase (feminin) pun la bataie 52 puncte ATP si 10.000 USD respectiv 46 WTA si 10.000 USD
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Agentia deruleaza in perioada 8 iunie – 8 iulie campania de publicitate pentru promovarea creditului ipotecar cu perioada de rambursare de pana la 30 de ani
Pe langa "Dulceturi si deserturi din fructe" editorul mai pregateste in seria Carticica Practica aparitiile "Slabeste cu mine" pe 15 iulie si "Camara ta bogata" pe 25 august
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: