Sub numele generic "Familia boabelor de cafea de calitate superioara", campania a fost lansata pe 10 noiembrie si cuprinde o macheta de presa si doua spoturi TV
„Este timpul ca agentiile de comunicare din Romania sa depaseasca stadiul declaratiilor de intentie.” a afirmat Cristofor Iosub, Deputy Managing Director la numirea lui Doru Rusanescu in functia de Trade Marketing Manager
Obiectivele primei etape ale rebranding-ului, campania co-branded, au fost reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor Vodafone pe piata din Romania
Dupa 5 ani de "tratament" cu medicamente, agentia de publicitate se declara "full service", deruland in prezent conturi de ATL, BTL si PR precum Gloria Jean’s Coffees si MYO-O, unic distribuitor al produselor Semanatoarea
"Toata documentatia pusa la dispozitie de catre SRTV in vederea pregatirii licitatiei a fost facuta la limita legii" a declarat pentru AdPlayers Brindusa Vlanga, Director General, DBV Media House una din cele 4 regii de vanzari participante la licitatia TVR
Agentia de publicitate "lucreaza" cu Ion Luca Caragiale, George Enescu si Mihai Eminescu la promovarea mandatului on line si mandatului electronic
Campania care se deruleaza in perioada 3 octombrie – 23 decembrie este sustinuta de doua spoturi TV, presa scrisa, postere, spoturi radio si activari in magazine
Cele doua evenimente organizate pana in acest an de Asociatia de Comunicare Ethos isi vor schimba de la anul calendarul de desfasurare in mai respectiv octombrie
In urma acesteia, Red Cell Romania devine OgillvyOne Romania, Cristofor Iosub fiind Deputy Managing Director OgilvyOne Romania si 141
Cel mai important festival de publicitate exclusiv european a prelungit termenul de inscriere pana la 24 octombrie, raspunzand solicitarii AdPlayers de a lasa un ragaz publicitarilor romani solicitati de cel mai recent festival regional european si de lucrarile din agentii
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: