Ex-PR directorul ARBOmedia a plecat la Splendid MediaZece
Dupa 4 ani la regia condusa de Serban Ciusca, Simona Potop a ales-o pe cea condusa de Catalin Sandulache si Radu Budes, noul PR & Communication Manager ARBOmedia fiind Andreea Carceoreanu
Posta Romana a facut prima reclama TV
Semnat de GMP / Ashley Bucuresti, spotul montat in variante de 30, 35 si 60 secunde a fost difuzat intre 15 si 25 decembrie
Bergenbier: "Gestul conteaza"
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
Simultan de campanii COSMOTE
Campaniile de imagine, de produs precum si ofertele speciale de retail sunt realizate si implementate de GMP/ASHLEY Bucharest in parteneriat cu Ashley & Holmes Atena
Media Direction s-a inteles cu OMD
Cele doua companii si-au unit fortele si urmaresc primul volum de media din Romania si, functionand independent, o cota de piata de aproximativ 15%
"Piese" Dacia de la Graffiti BBDO
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
PR Director nou la Graffiti BBDO
Liliana Serban (31 ani) a mai lucrat pentru Tempo Advertising, Departamentului de Presa si Imagine al Camerei Deputatilor si a fost coordonator PR la Fundatia Pro si Fundatia Start Media
BCR Asigurari aproape de Papaya
Campania desfasurata de Papaya Advertising sub sloganul "Aproape de tine" se deruleaza pe televiziune, presa si outdoor
Leo Burnett e in puterea BCR
Campania de imagine sub sloganul "BCR. E in puterea noastra!" aniverseaza 15 ani de existenta a bancii si se deruleaza pana la 31 decembrie printr-un spot TV, campanie de presa si OOH
Atentie compacta pentru femei in Evenimentului zilei de Duminica
Nou relansata editie de Duminca are 8 pagini color dedicade publicului feminin dintr-un total de 32 de pagini si un tarif de 3000 EUR pentru o pagina de publicitate color
 
PUBLICITATE: