Singura agentie romaneasca membra a Neuromarketing Science & Business Association. Godmother lanseaza Cognition, agentie de digital specializata in comunicare online integrata
  Membri fondatori si asociati in cadrul Cognition sunt Claudia Archip, Alice Gavril si Valentin Vacarus, cea dintai coordonand si activitatea agentiei digitale. Printre clientii cu care Cognition porneste la drum se numara companii precum: Profi, Novaservis FERRO Group, WebTalk, UTCB, Bioderma, agentia gestionand in acelasi timp si zona de digital pentru clienti din portofoliul Godmother.
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
  Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de tari."
  Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
50 de copii vulnerabili ramasi in grija bunicilor, sustinuti de Catena si Hope and Homes for Children
  Sprijinul acordat consta in interventii ce vizeaza cresterea sigurantei si a conditiilor de trai (renovarea de apartamente/incaperi, bransarea locuintelor la retelele de apa, canalizare, electricitate sau gaz, dotarea locuintelor cu obiecte electrocasnice si de mobilier, oferirea de produse de igiena si curatenie), prevenirea abandonului scolar (acoperirea costului rechizitelor pentru copii, a transportului catre si de la scoala, a...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
  Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
  Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare si urmarie a datelor (Google Analytics 4) reprezinta o provocare majora atat pentru magazinele online, site-urile...
ING Bank Romania a ales McCann PR. Compania de PR condusa de Imola Zoltan a devenit agentia de comunicare partenera a bancii pe urmatorii ani
  Imola Zoltan, Managing Director, McCann PR ,,ING isi propune sa transforme modul in care banking-ul este prezent in vietile romanilor, si credem ca acest lucru ne ofera oportunitati de comunicare in care putem demonstra capacitatile si creativitatea unui parteneriat care pune impreuna ceea ce noi consideram a fi doua dintre cele mai puternice echipe de comunicare ale momentului, McCann PR si ING”.
Vodafone Romania a inregistrat venituri din servicii de 764 milioane euro pentru anul fiscal incheiat la 31 martie 2022
 
 
PUBLICITATE: