121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO, PRO Tv, Business Magazin, Leo Burnett
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Serban Alexandrescu, Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta, despre EFFIE Awards Romania 2006
Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: