Advertisingul bate la Olimpiade
121 din cele 190 de echipe (950 de comunicatori) au "aplicat" proiecte la Olimpiadele Comunicarii, in aceste zile hotarandu-se si cine va fi "nominalizat" pentru "gala de premiere"
"Dublura de picioare" pentru Prigat
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul  "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
"Din pacate, marea parte a agentiilor de publicitate nu percep inca intregul potential al design-ului de ambalaj"
Ilan Geva (foto), specialist in identitate de corporatie si design de ambalaj, invitat de RAAA la unul din trainingurile organizate pentru agentiile membre
Unilever lasa comunicarea in mana "jucatorilor de calibru"
La Olimpiadele Comunicarii, nu mai putin de 20 de companii vor da unul sau doua brief-uri la probele de PR si de Advertising, printre ele: Unilever, BRD, JTI, ABN AMRO,  PRO Tv,  Business Magazin, Leo Burnett
"real,-" cumpara de la Graffiti BBDO
Apartinand grupului METRO, hypermarketul recent deschis la Timisoara desfasoara campania locala semnata de agentia condusa de Dan Moraru
Serban Alexandrescu: "Effie este o oglinda relativ fidela a adevarului din advertising-ul nostru"
Serban Alexandrescu, Managing Partner, Headvertising si membru in comitetul de organizare al festivalului de eficienta, despre EFFIE Awards Romania 2006
Mihai Ghyka: "Din punct de vedere al nivelului campaniilor inscrise, valorile sunt inegale"
Aprecierile lui Mihai Ghyka, General Manager, Interbrew Romania privind EFFIE Awards Romania 2006
Maraton DHL inca un an cu Prospero
DHL International Romania a ales sa continue inca un an parteneriatul cu agentia Prospero in organizarea "Maratonului DHL Stafeta Carpatilor", componenta de relatii publice fiind asigurata de Ogilvy Public Relations Worldwide/ Bucuresti
Unisol gateste cu ulei din prima presa
Bunge Romania deruleaza de sambata, 18 martie, campania Unisol din prima presa cu agentiile Saatchi & Saatchi ( ATL) si Zenith Media (pe media)
2,5 miliarde lei de la "Bucovina pentru Bucovina"
Desfasurata in perioada decembrie 2004 – noiembrie 2005, campania pentru refacerea manastirilor din Bucovina a trecut deja la catastif 2,1 miliarde lei pentru restaurarea picturilor de la Voronet, Sucevita, Moldovita, Sfantul Ioan cel Nou din Suceava si a catapetesmei Manastirii Slatina
 
PUBLICITATE: