Maggi a dat 150.000 EUR
In primele cinci saptamani, Caravana Maggi a oferit premii in valoare de 150.200 Euro
Noul Spital "Grigore Alexandrescu"
In cadrul ceremoniei de aniversare a 120 de ani de la infiintare, Spitalul "Grigore Alexandrescu" va lansa maine si noua identitate semnata de Strategid
"Explosion" Grey la ClickNet Express
Realizata de agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, actiunea din cadrul noii campanii "Internet cu viteza viitorului" este derulata in media de catre agentia MediaCom, pana la 30 iunie 2006
Dupa ce, in urma cu un an, festivalul inregistra un nivel de 24 de agentii de publicitate, cota participarii la Ad’Or 2006 a scazut la 21 de agentii si doar jumatate din membrii RAAA
Time Out prin Cable Direct
Regia de media condusa de Vlad Tudosie (foto) reprezinta exclusiv vanzarile de publicitate ale editiei in limba romana ale revistei Time Out, contractul fiind valabil pe 2 ani
Bridge regizeaza premiera de campanie
Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului Legaturi Bolnavicioase si "cea mai extinsa strategie de comunicare" din ultimii ani pentru o pelicula romaneasca
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Romtelecom ramane la Grey
Operatorul de comunicatii a decis continuarea colaborarii cu agentia de publicitate Grey Worldwide Romania, inceputa in mai 2004
Dieta Floriol pentru Mihaela Radulescu
Noua atitudine atitudine a vedetei este „surprinsa” de Saatchi & Saatchi intr-un nou spot TV pentru Floriol Mediteran, campania fiind derulata pe PRO TV, Acasa, Prima TV, TVR2, PRO Cinema, Discovery, AXN si in presa scrisa
"Fara numar" de la Gavrila&Asociatii
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
 
PUBLICITATE: