Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de management a eMAG in calitate de Chief Marketing Officer. Exclusiv in AdPlayers.
Management nou la Dentsu, inclusiv operatiunile din Romania. Velimira Petrova este noul director comercial al grupului Dentsu Southeast Europe
  Petrova se va alatura organizatiei la 1 august 2022 si va avea in responsabilitate conducerea echipelor comerciale din Bulgaria, Croatia, Romania si de pe pietele din zona Adriaticii. De asemenea, ea se va alatura echipei regionale de management. Responsabilitatile sale acopera, de asemenea, managementul investitiilor, tradingul de spatiu media si dezvoltarea de continut in cadrul unor parteneriate originale si in domeniul...
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
  Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile din ultimii ani, care au lasat rani adanci in societatea romaneasca”.
Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
  Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma  www.desprevin.ro , primul vin itinerant din lume produs in fiecare an cu o alta crama, in serii limitate.
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
  Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
  ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un concept puternic si a lansat mai multe directii de promovare care se arata a fi castigatoare in atingerea obiectivului...
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare"  Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din Romania.
7 din 10 romani sunt ingrijorati de eliminarea deseurilor din constructii in locuri inadecvate. Studiu Reveal Marketing Research:
  Rezultatele studiului arata ca 6 din 10 romani sunt ingrijorati in mare masura de toate problemele ecologice asociate domeniului constructiilor care influenteaza calitatea vietii. In prezent, cea mai mare ingrijorare a acestora este legata de eliminarea deseurilor in locuri inadecvate (69%) si de volumul de materiale nereciclabile utilizate (61%).
Vodafone devine one stop shop de tehnologie si servicii in aria de retail, prin EasyTech
  Noi game de produse IoT si gadgeturi devin disponibile in magazinele Vodafone, iar clientii vor beneficia si de servicii precum consultanta, buyback sau plata in rate. Clientii vor putea testa si achizitiona direct din magazin sau de pe Vodafone.ro/easytech de la televizoare, la produse audio, tablete, ceasuri inteligente si dispozitive conectate pentru locuinta, dar si trotinete electrice, purificatoare de aer, aspiratoare robot,...
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
  Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate.  Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de dezvoltare continua inceput in anul 2019.  
 
PUBLICITATE: