Schimbari la varful Dentsu Romania, care a preluat media Vodafone. Radoslav Nedelchev, atributii extinse de nou Country Manager. Fost GroupM, Marian Petcu, nou Group Client Partner, Dentsu.
  Grupul de comunicare de marketing Dentsu Romania isi largeste echipa de conducere, preluand de asemenea contul de media al Vodafone de pe piata locala si nu numai. Radoslav Nedelchev va avea atributii extinse ca nou Country Manager pentru Romania, iar Marian Petcu, fost executiv in cadrul GroupM, se alatura Dentsu pe pozitia de Group Client Partner.
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
  In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
Revolut lanseaza oferta de creditare pe piata din Romania. Primii clienti Revolut Bank, invitati sa aplice negarantat pentru nevoi personale
  Gabriela Simion, Director General al sucursalei Revolut din Romania: ”Creditul de nevoi personale – in stilul Revolut, este usor de obtinut, direct din aplicatie, in cativa pasi simpli, si foarte transparent in privinta costurilor - singurul cost care se percepe fiind dobanda. Nu exista comisioane de emitere si pentru rambursare anticipata si nici alte costuri ascunse. Imprumutul se adreseaza, pentru moment, clientilor...
Patru milioane de clienti in prima jumatate a lunii august 2022, pentru Telekom Mobile
  "Salutam clientul nostru cu numarul 4.000.000 si multumim tuturor celor 3.999.999 de clienti anteriori pentru ca ne-au incredintat comunicarea zilnica cu Telekom Mobile. Ii felicit, de asemenea, pe colegii mei care au facut posibil acest lucru si ii provoc sa anunte in continuare repere pozitive precum acesta", a declarat Dina Tsybulskaya, CEO, Telekom Romania Mobile.
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de management a eMAG in calitate de Chief Marketing Officer. Exclusiv in AdPlayers.
Management nou la Dentsu, inclusiv operatiunile din Romania. Velimira Petrova este noul director comercial al grupului Dentsu Southeast Europe
  Petrova se va alatura organizatiei la 1 august 2022 si va avea in responsabilitate conducerea echipelor comerciale din Bulgaria, Croatia, Romania si de pe pietele din zona Adriaticii. De asemenea, ea se va alatura echipei regionale de management. Responsabilitatile sale acopera, de asemenea, managementul investitiilor, tradingul de spatiu media si dezvoltarea de continut in cadrul unor parteneriate originale si in domeniul...
1 din 2 romani isi doresc reglementari mai stricte privind siguranta la incendii (49%). Studiu Reveal Marketing Research si ROCKWOOL
  Florin Popescu, Business Unit Director, ROCKWOOL Balkans: ”Rezultatele acestui sondaj independent arata foarte clar o preocupare a tinerilor, viitorilor proprietari de locuinte din Romania, pentru siguranta la incendiu. Este o schimbare de mentalitate, rezultata din realitatea imediata legata de incendiile din ultimii ani, care au lasat rani adanci in societatea romaneasca”.
Platforma desprevin.ro fondata de Alex Dona si Marina Samoila lanseaza Primul Rose
  Primul Rose este varianta rose a vinului Primul, lansat de platforma  www.desprevin.ro , primul vin itinerant din lume produs in fiecare an cu o alta crama, in serii limitate.
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
  Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
  ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un concept puternic si a lansat mai multe directii de promovare care se arata a fi castigatoare in atingerea obiectivului...
 
PUBLICITATE: