The Practice vrea 700.000 EUR pe 2007 si crestere de 30% pe 2008
„Lucram pe profit inca din luna martie a acestui an si pana la finalul anului preconizam o cifra de afaceri de aproximativ 700.000 euro”, afirma Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice
Starcom lanseaza Starcom Direct
Condusa de Bogdan Vasile, divizia de marketing direct a companiei Starcom Romania are deja printre clienti Philip Morris, Dacia si Renault (cu toate brandurile), dar si clientii Starcom si Leo Burnett activi pe partea de comunicare directa
Mona Opran este noul MD al Grupului Saatchi&Saatchi Romania
Fostul Managing Director al Grupului Saatchi & Saatchi - Cristina Oanta, a fost recent numita in functia de Director Executiv al WYG, companie de consultanta de management parte a Grupului Centrade, detinut de fratii Florescu
253.000 de oameni la SIAB
Salonul International de Automobile Bucuresti a avut si o acoperire mediatica fara precedent peste 1000 de jurnalisti fiind acreditati de catre serviciul de presa
Epamedia a achizitionat Multireklam, in Ungaria
Prezenta pe piata romaneasca prin companiile Euromedia si Betacons, Epamedia a devenit numarul 1 si in Ungaria
Publicitatea online are comenzi intre 500 EUR si 30.000 EUR
„Am avut, spre exemplu, o comanda de 30.000 de EUR pentru o luna, proiect care s-a derulat in peste 20 de site-uri”, a afirmat pentru AdPlayers, Magda Zander, Senior Sales Manager la NetBridge Investments, compania care opereaza reteaua, agentia si serviciile de publicitate online Boom
Lowe PR a intrat in CCRP
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Sameday Courier vrea 100.000 EUR
”Am demarat proiectul “Sameday” anul acesta si speram sa atingem intr-un an de zile o CA de 100.000 Euro, contribuind cu o cincime la CA a grupului”, spune Octavian Badescu, Managing Partner la Active Business Solutions
BRAT a intrat in IAA
Cei mai recenti membri ce au aderat la IAA Romania sunt companiile: McDonald’s, Lowe PR, twenty si Grupul Doi precum si Biroul Roman de Audit al Tirajelor
Mercury360 are buget de 70.000 EUR pana la sfarsitul anului pentru Kluth
„Pentru acest sfarsit de an bugetul alocat campaniei este 70.000 EUR”, a afirmat pentru AdPlayers, Adina Ruse - Account Manager la Mercury 360, intrebata la cat se ridica investitia in comunicare. „Pentru anul viitor inca nu a fost luata o decizie in privinta bugetului”
 
PUBLICITATE: