„Este momentul sa mergem fiecare pe drumul sau si sa ne conducem afacerile independent, potrivit stilurilor si convingerilor personale” spune Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, la despartirea de actuala Bigger Group
Compania de cercetare de piata Q Research (TheGroup) face studii online de tip Focus Group Interview (FGI), in parteneriat cu Geminus Research
Elena Olteanu, General Manager 4 ACE-pr&publicity estimeaza ca piata de PR este in acest an de 20 Mil. EUR si ca 2008 ar putea aduce o crestere de aproximativ 30%
Valentin Oeru a confirmat pentru AdPlayers ca, pe langa toate site-urile din grupul format in jurul GSP, site-urile iMedia si trilulilu vor fi vandute in 2008 de NetBridge Investments, companie care estimeaza pentru anul viitor o cota de piata de 40-45% si un business de 8,5-9 Milioane EUR
Dupa calendarul international Peroni 2008, Top modelul MRA Madalina Ghenea a castigat castingul pentru videoclipul ultimului album al lui Eros Ramazzotti
„Imedia reprezenta cam 12% din businessul Adevolution” a declarat, pentru AdPlayers, Val Voicu - Director General la Adevolution, care mai spune ca „Facand (imedia) parte din grupul NCH era normal ca la un moment dat sa fie reprezentati de Boom (regia si agentia de la NetBridge n.r.)”
Nou lansata gama de Multivitamine Tymbark se alatura emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV
„Noi am ajuns in alt punct al dezvoltarii companiei, in care competentele noastre sunt mult mai mari”, spune Marcel Straut, General Manager Bigger Group, viitorul nume al companiei, desi in urma unui rebranding international Starlink a devenit Spark
Seria sesiunilor de instruire a debutat cu participarea unor experti seismologi japonezi de la Japan International Cooperation Agency (JICA) in Scoala Generala nr. 150 la Liceul Jean Monnet si urmeaza pe17 decembrie la Scoala Generala nr. 80
„Valoarea totala a campaniei care se desfasoara timp de un an este de peste 1 mil de euro”, a declarat pentru AdPlayers, Victor Dobre, Director executiv al IAA Romania despre campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos, proaspat castigata de Odyssey
PUBLICITATE:
PUBLICITATE:
CELE MAI RECENTE ARTICOLE:
PUBLICITATE: