Thegroup: 13 companii, 51 Milioane EUR, 41 de Milioane EUR pe media
„Nu vreau sa depasesc pe nimeni, nu vreau sa ajung pe nimeni”, a afirmat, pentru AdPlayers, Zoltan Szigeti (foto) - Presedinte Thegroup , la 3 ani de la infiintarea grupului de companii specializate in marketing si comunicare
Cu aproape 59.000 de unitati vandute numai anul trecut, Porsche Romania a anuntat depasirea cifrei de 200.000 de autovehicule comercializate in cei 10 ani de activitate.
Mediafax Foto vrea dublarea veniturilor in 2008
Cu o retea formata din peste 100 de fotografi si parteneriate France Presse, EPA, Reuters, Vario Images, divizia Mediafax Foto distribuie peste 4,6 milioane de imagini de arhiva
RECMA publica topul celor mai competitive retele de media, in licitatii
Pe primele 3 locuri in COMPITCHES REPORT sunt clasate retelele de agentii Mediaedge:cia (GroupM/WPP), MediaCom (GroupM/WPP) si ZenithOptimedia (Publicis PGM). In top 5 se mai afla OMD (Omnicom OMG) si MPG ( Havas Media ).
Avand deja prima masina de tipar comandata pentru Romania, primul pas in planul de dezvoltare este constructia unei uzine tipografice langa Brasov, care isi va incepe productia in toamna anului 2008
Cristian Mihalache, Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei si Capital, se desparte de  Ringier
Cu 15 ani de experienta in vanzari, Cristi Mihalache se desparte de trustul elvetian la sfarsitul acestei luni, urmand ca vanzarile sa fie preluate, interimar, de catre Diana Sarbu, Adjuncta actualului director de publicitate
Mazda vrea dublarea vanzarilor, la 2000 de unitati
“Daca serviciile de asistenta pentru clienti vor fi influentate de dinamica prea rapida a vanzarilor, vom avea in vedere si o usoara incetinire a ritmului de crestere”, spune Cristian Rigu, Country Manager Mazda Romania, o piata in care producatorul vizeaza sa ajunga la 2.000 de unitati vandute
“Am infiintat o agentie care trebuia sa rezolve conflictele de clienti in grup, si m-am despartit de un grup puternic”, trage linie Stefan Iordache, la despartirea de un business cu mai mult de 11 Milioane EUR, cifra de afaceri pe an, dupa estimarile recente ale lui Marcel Straut, seful fostei Starlink
Ovidiu Caprita este noul Director de Marketing al diviziei TV din cadrul Grupului Realitatea-Catavencu
Cu o experienta de 12 ani in marketing si comunicare, Caprita a fost Communication & Events Manager la Kanal D pana in luna decembrie 2007, dar are un background solid in telecomunicatii, activand in trecut ca Brand Communication Manager la Zapp (2002 – 2007) si Brand Manager Xnet (Connex)
NCH il acuza pe Vlad Stan de management ineficient la Vodanet
Potrivit unui comunicat al companiei de la sfarsitul lunii decembrie, Managerul General al Vodanet si actionar al companiei - Vlad Stan, si-a orientat eforturile spre proiectele personale, in timp ce compania avea datorii restante substantiale catre bugetul statului
 
PUBLICITATE: