AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit, consumatorii au avut de suferit, companiile au avut de suferit”, este de parere Laurentiu Jiga, fondator si CEE...
Cu 9 Milioane euro investiti in noua fabrica de la Reghin, Lactate de Ibanesti, 100% romanesti, se extind national si se pregatesc international
  Fratii Mircea si David Todoran au preluat afacerea MIRDATOD Prod care comercializeaza brand-ul de la parintii lor in anul 1994, atunci cand au deschis manufactura de branza de la Ibanesti. O afacere in care laptele este adus de la ferma de peste deal, procesat dupa o reteta mostenita de la mama bunicului din partea tatalui, un produs 100% romanesc, un produs nealterat de niciun fel de produse chimice.
Peste 100.000 euro in sustenabilitate de la Brand Management pe o piata in care investitorii prefera suporturile publicitare clasice celor digitale, de 10%.
  Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, a investit anul trecut peste 500 de mii de lei in modernizarea si sustenabilitatea infrastructurii publicitare, anunta compania care a inregistrat si o crestere semnificativa a portofoliului de campanii in 2021 (87%). Marketerii continua sa prefere suporturile publicitare clasice celor digitale – prezente in...
Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
  ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing Director, Exploratist.
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
  Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si internationale, inclusiv in cadrul Cannes Lions Health.
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
  Incepand cu luna noiembrie 2022,  Rogalski Damaschin Public Relations  va asigura servicii de strategie, cercetari de piata, planificare, gestionarea situatiilor de criza si gestionarea influencerilor pentru HUAWEI Consumer Business Group, unul dintre cele mai importante branduri din industria IT&C.
Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
  Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
  Recent instalata la inceputul acestei luni in echipa de marketing si comunicare Vodafone, potrivit surselor APlayers, Ruxandra Rau a confirmat pentru AdPlayers numirea si a punctat, pe scurt, misiunea sa in carul operatorului de tehnologie.
Cu peste 20 de ani in marketing si comunicare, Nicoleta Maican este noul Brand & Communication Manager al Telekom Mobile
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
  La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care Germania, Franta si Benelux
 
PUBLICITATE:
« 8 9 10 11 12 »