Romanii prefera sa inchirieze in detrimentul cumpararii, pe fondul crizei financiare. Cercetare privind preferinte de consum in imobiliare.
  Printre judetele importante unde s-a observat o scadere a apetitului pentru cumparare se numara Cluj, Timis si Brasov, cu scaderi de pana la 9% fata de 2021.
  Recent instalata la inceputul acestei luni in echipa de marketing si comunicare Vodafone, potrivit surselor APlayers, Ruxandra Rau a confirmat pentru AdPlayers numirea si a punctat, pe scurt, misiunea sa in carul operatorului de tehnologie.
Cu peste 20 de ani in marketing si comunicare, Nicoleta Maican este noul Brand & Communication Manager al Telekom Mobile
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
  La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care Germania, Franta si Benelux
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
  In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations, influencer marketing si brand activations.
Cu peste 1 milion de membri care o folosesc, Aplicatia Profi lanseaza o noua functionalitate de fidelizare
  Odata cu posibilitatea de a colecta buline in aplicatia Profi, cumparatorii fideli au motive sa treaca pragul magazinelor cu beneficii sigure.
Licitatia OLX Romania, castigata de agentia de comunicare integrata McCann PR
  Imola Zoltan, Managing Director McCann PR: ,,Prin subiectele polivalente de comunicare, dar si prin initiativele de educatie anti-frauda, compania isi propune sa comunice deschis, autentic – si mai ales in beneficiul conumatorului - acestea fiind si bazele in care noi credem cel mai mult si pornind de la care construim acest parteneriat.”
Agentia GRF+ , parteneriat strategic in comunicare cu Federatia Romana de Volei
  Acordul este unul multianual, astfel, FRV fiind parte integranta a portofoliului de marketing sportiv si sponsorizari al agentiei.
Designul interior personalizat intra in competitie internationala. ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD 2022
  Parte din grupul japonez  Kokusai Pulp & Paper,  cu afaceri  de aproximativ 4,2 Miliarde EUR pe an in distributia de hartie, ambalaje si comunicare vizuala, l a inceput de octombrie 2022, Antalis anunta lansarea intrecerii menite sa evidentieze cele mai creative si inovatoare proiecte in design interior, editia 2022/2023
Cu o capacitate de instruire anuala in productia de software, testare cod si securitate cibernetica de pana la 15.000 - 20.000 de persoane, Codecool si Software Development Academy fuzioneaza
Claudia Tamasi, Country Manager Codecool Romania: "Pentru a deveni si mai interesanta pentru investitori, Romania trebuie sa poata oferi profesionisti in domeniul IT&C cu aceeasi rapiditate cu care piata dicteaza cererea. Fuziunea dintre Codecool & SDA este un raspuns la aceasta nevoie, precum si o sansa unica pentru regiune de a deveni un centru puternic de servicii IT&C relevant la scara globala. Prin programele consolidate...
 
PUBLICITATE:
« 8 9 10 11 12 »