Crestere de 20% a cifrei de afaceri si extinderea portofoliului de clienti globali cu 35% pentru CONFIDENT AGENCY
  ,,Rata de client renewal de aproape 88% pentru anul 2025 reprezinta o confirmare a faptului ca echipa noastra conduce in mod profesionist un proces de comunicare de la strategie, la implementare si livrare de rezultate”, declara Mara Gojgar-Constantin, fondator Confident Agency.

Cu prezenta in peste 30 de piete din lume, brandul polonez de puzzle-uri, jocuri si carti educationale Banana Panda intra pe piata din Romania
  Prezent inclusiv Statele Unite, Canada, Germania, Franta, Spania, Portugalia si Grecia, Banana Panda este acum disponibila in Romania prin parteneriatul cu Smyk.ro

Porter Novelli Romania a lansat prima editie a publicatiei INTO: sinteza tendintelor culturale emergente din Romania
Porter Novelli Romania (The Group), parte a retelei internationale Omnicom,  lanseaza „INTO”, prima editie a publicatiei care analizeaza transformarile socio-culturale ce au marcat scena creativa emergenta din Romania in ultimii 8 ani - o extensie a site-ului INTO, prima...

Caroli Foods Group extinde categoria de produse ready meals si lanseaza Humus Maestro, cinci variante de humus fara E-uri
  Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
In urma unei licitatii, GMP & U livreaza servicii de PR pentru Tazz
  ,,Tazz este o companie deschisa spre inovatie in comunicare, careia nu ii este teama sa faca lucruri in afara tiparelor, asa cum orice echipa creativa si-ar dori. Impreuna vom aduce magia in proiecte si tot impreuna vom gestiona provocarile pe care le intampina industria dinamica a clientului nostru”, a declarat Ioana Manoiu, General Manager, GMP & U.
Mototol raporteaza rezultate financiare solide si lanseaza un rebranding strategic
  ”Rebrandingul nostru nu este doar o schimbare de imagine, ci un angajament de a raspunde mai bine cerintelor consumatorilor. Ne dorim ca Mototol sa fie asociat cu produse de calitate, dar si cu responsabilitatea fata de mediu, de aceea noile ambalaje sunt atat atractive, cat si prietenoase cu mediul. Aceasta schimbare reprezinta o noua etapa pentru Mototol, in care aducem un suflu proaspat pe piata, pastrand in acelasi timp...
 
PUBLICITATE:
1 2 3 4 5 »