Zenith Media confirma lansarea Zed Digital, pe o piata care estimeaza ca va creste cu 50% in 2008
Miercuri, 27 Februarie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Zenith Media a confirmat in aceasta dimineata lansarea diviziei digitale, Zed Digital. ”Este momentul propice pentru Zenith Media de a se extinde oficial in acest sector”, a afirmat Maria Tudor, Managing Director Zenith Media. „Clientii vor sa stie ce oportunitati exista dincolo de suporturile media traditionale si cum le pot exploata. Acesta este rolul Zed Digital”.

 

Potrivit agentiei de media din grupul Publicis, Zed Digital ofera servicii interactive full service, fiind specializata in numeroase platforme digitale, de la marketing interactiv de performanta pana la UGC (User Generated Content) si mobile marketing. Conform oficialilor companiei, reteaua Zed Digital isi desfasoara activitatea in intreaga lume, organizat in 3 regiuni: America, Asia Pacific si EMEA. Zed Digital Romania face parte din EMEA, prezenta in 30 de tari, cu un staff de 180 de angajati.

 

“Avem acces la know-how-ul ZED Digital, ceea ce ne va permite dezvoltarea serviciilor oferite la cel mai inalt nivel si consolidarea pozitiei noastre pe piata de Internet din Romania”, a declarat Cristi Parvan, Interactive Media Director al Zed Digital.

 

Printre clientii Zenith Media se numara: Bayer, Baxi Group, BRD-GSG, Bunge, Caroli, Carrefour, Electrolux, Interstar, ING, L’Oreal, Nestle, Parmalat, Policolor, Reckitt Benkiser, Toyota Romania, Ursus Breweries, Vincon.

 

Cristian Parvan (foto),

Interactive Media Director la ZED Digital

 

AdPlayers: ZED Digital este o companie de sine statatoare sau o divizie in cadrul Zenith media?

Cristian Parvan: In momentul de fata ZED Digital este o divizie a Zenith Media. In fucntie de dezvoltarea de pe piata se va indrepta insa spre o entitate de sine statatoare.

 

AdPlayers: La cat estimati pe piata aceasta componenta de marketing si comunicare

Cristian Parvan: este greu de estimat zona de digital, in intregime, din cauza lipsei unor monitorizari specifice in aceasta directie, si datorita formelor diverse de proiete care pot sau nu fi asociate zonei de digital.

 

Ce-am facut noi este sa raportam zona pe care jucam noi (...) bazandu-ne pe activitatile „monitorizabile” ale noastre si ale competitorilor nostrii, si care s-au ridicat anul trecut la aproximativ 9 Milioane USD. Alte estimari mai generoase ale acestei piete care merg pana la 10 Milioane EUR includ si alte tipuri de activitati in zona digitala,. Este vorba de proiecte dezvoltate special si alte servicii care sunt dificil de estimat.

 

AdPlayers: Este componenta proiectelor speciale atat de importanta?

Cristian Parvan: Cu siguranta da si cu siguranta este in crestere, noi nu le includem nu pentru ca ar fi neimportante ci pentru ca e greu sa faci estimari realiste intr-o varietate asa de mare. Dealtfel nici pe publicitatea standard nu ne bazam pe cifre foarte concrete, noi am sustinut un sistem de monitorizare in diverse organizatii, insa inca n-am ajuns la rezultate clare in aceasta privinta. Si atunci ne limitam la activitatile pe care le putem monitoriza.

 

AdPlayers: Cum va evolua aceasta piata digitala in 2008

Cristian Parvan: Estimez o crestere de peste 50% in acest an. La care se adauga probabil si cresteri mai mari din zona proiectelor speciale, care sunt inca in stadiu incipient deci e normal sa aiba rate mari de crestere, (de exemplu in zona de mobil marketing).

 

AdPlayers: La cat se ridica aceasta zona digitala in intreg business-ul de media, ca sa justifice lansarea ZED Digital ?

Cristian Parvan: Pe termen scurt valoarea business-ului digital o estimez doar in jur de 3-4% dar nu acesta este singurul considerent pentru lansarea Zed Digital cat mai ales rata mare de crestere a businessului digital si diversificarea formelor de expunere digitala care presupun expertiza specifica.

 

Iar aceasta crestere si diversificare este la randul ei strans legata de  consumator si de necesitatea dezvoltarii unor instrumente media care sa valorifice atentia acordata de consumatori zonei digitale. 


PUBLICITATE: