White Image vrea 300.000 EUR din email marketing
Vineri, 22 August 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

“Pe prima jumatate a anului am inregistrat 150.000 EUR”, a declarat pentru AdPlayers, Andrei Georgescu, (foto), Managing Partner la White Image, companie cu activitate pe internet care se ocupa cu solutii de email marketing. 

De fapt 95% din bani au fost facuti exclusiv din servicii de email marketing, dupa cum povesteste seful companiei - o cifra de afaceri frumusica, daca va ganditi ca in fiecare zi fiecare dintre noi facem acelasi lucru: trimitem e-mailuri.

 

Exista totusi o diferenta: White Image face email marketing – lucru care insemna creatie, strategie, listare in baze de date „curate” (a se citi fara SPAM) si alte lucruri cu siguranta necunoscute hotilor de baze de date pentru baze de date folosite fraudulos in activitati de email marketing.

 

Pana la sfarsitul anului, oficialul White Image estimeaza ca va trage line unui business de 300.000 EUR, poate chiar mai mult. Afacerea este in crestere. In 2007, compania inregistra pe intregul an putin peste 110.000 EUR, ceea ce inseamna ca numai pe prima jumatate a anului in curs White Image a avut mai mult cu 30% fata de cifra de afaceri inregistrata anul trecut pe 12 luni.

 

Omul de internet conduce o companie de 11 oameni. Clientii companiei provin din toate domeniile de activitate. „Ca pondere, cei mai multi clienti ii avem din domeniu „Auto” si „financiar-bancar””, subliniaza Georgescu.

 

Daca v-ati gandit sa cumparati o baza de date din surse nesigure, White Image s-ar putea sa va spuna ca n-aveti ce face cu ea: „La noi, regulile sunt stricte. Politica este ca in cazul oricarui client care vine cu o baza de date sa ii reconfirmam aceasta baza”, precizeaza Andrei Georgescu.

 

„Aproape 70% din venituri se datoreaza trimterii efective de e-mailuri”, estimeaza seful firmei. „Restul de 30% reprezinta creatie, strategie si celelalte servicii”. Despre un buget minim pe care si-l poate permite o companie pentru solutii de email marketing, oficialul spune ca nu este relevanta. „Nu avem un buget de intrare a unui client”, spune Andrei Georgescu. „Avem in schimb clienti care pur si simplu folosesc sistemul nostru de email marketing, in conditiile in care au servicii grafice asigurate, in timp ce altii folosesc intregul pachet de servicii - de la grafica pana la trimiterea efectiva de emailuri”.

 

Cea mai mare baza de date pe care s-au trimis e-mailuri de la White Image este de peste 100.000 de contacte. In fiecare luna compania trimite in medie aproximativ 5 milioane de emailuri.

 

Numai in prima jumatate a anului, compania specializata in servicii de email marketing a avut in jur de 33 Milioane, mai mult decat toate emailurile trimise in 2007,  cand compania condusa de Georgescu a dat „send” la 27 de Milioane de e-mail-uri.


PUBLICITATE: