White Image Loyalty Solutions introduce pe platforma proprie de email marketing, un nou instrument de masurare a performantei. Acesta permite integrarea cu usurinta a rapoartelor de analiza a eficientei actiunilor de comunicare prin email cu alte modalitati de monitorizare a traficului web, cum ar fi, spre exemplu, sistemul Google Analytics.
Companiile vor avea oportunitatea de a analiza ce newsletter a generat cele mai multe vizite pe site si, in acelasi timp, de a vedea si care sunt persoanele cele mai active, interesate sau care au efectuat o achizitionare dupa primirea unui newsletter.
In urma integrarii cu sisteme precum Google Analytics, White Image poate urmari Rata de conversie a site-ului: rezultate/numarul de vizitatori unici generat de newsletter si cine sunt acele persoane, Rata de "bounce" a site-ului: numarul de vizitatori care parasesc site-ul in mai putin de 10 secunde si cine sunt acele persoane.
Pe langa acestea, White Image mai poate cusantifica „Visit to purchase” numarul de vizite efectuate de o persoana de la prima interactiune cu site-ul si pana cand se realizeaza o achizitie sau se atinge un rezultat, dar si o izolare mai clara a indicatorilor de venit (bani obtinuti, cantitate, etc) generati de email marketing.