"Este posibil ca Wave Division sa se apropie de o cifra de afaceri de 3 Milioane EUR pana la sfarsitul anului” Al Kamara, CEO, Wave Division
(AdPlayers, Iulian Toma)
Wave Division a inregistrat 1,7 Milioane EUR pe primele 6 luni din 2010 din retail marketing, cifra de afaceri atrasa prepronderent din activitati de in-store promotion, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Al Kamara, fondator si CEO al companiei de servicii de marketing.
Cu echipa o cuprinsa intre 40 si 45 de oameni, Wave Division are in portofoliu servicii de field marketing, sales & consumer promotion, shopper marketing & mistery shopping pentru clienti cum sunt P&G, Strauss Romania, Samsung, sau Aerotravel, insa portofoliul de clienti nu se opreste aici.
Infiintata in 2007, mare parte din echipa companiei lucreaza in aceasta categorie de servicii de apropae 10 ani, inca de pe vremea in care fondatorul si presedintele Wave Division reprezenta o alta firma activa in domeniu. Pe atunci sub numele Net Marketing, serviciile de BTL si retail marketing erau cu mult diferite de cele de astazi.
In drum spre 3 Milioane EUR
Daca in 2008, Wave Division a avut o cifra de afaceri de 2 Milioane de euro, in 2009 afacerea inregistra 2,35 Milioane EUR. Cu cei 1,7 Milioane pe prima jumatate a anului in curs, compania vizeaza in 2010 un an mai bun decat precedentul, spre 3 Milioane EUR.
„Este posibil ca Wave Division sa se apropie de o cifra de afaceri de 3 Milioane EUR pana la sfarsitul anului”. a spus Al Kamara, intrebat de AdPlayers ce estimari are pentru sfarsitul anului in curs, insa a evitat sa estimeze o valoare exacta.
Fondatorul companiei spune ca este greu de estimat business-ul de la sfarsitul anului si pentru ca, pana in luna decembrie 2010, compania urmeaza sa adauge si o zona de servicii de retail media in care crede foarte mult, insa a evitat sa ofere detalii legate de aceasta activitate.
Retail marketing, monitorizat in timp real
Managerul Wave Division spune ca pana acum compania s-a pregatiti sa ofere inclusiv informatii in timp real pentru un client vrea sa vada tot ceea ce se intampla in retail cu produsul sau la raft.
„Un client poate avea suport online in timp real, prin care poate avea acces la informatii cum ar fi cati clienti au vizitat o categorie de produse in care este prezent cu o marca, si cati i-au cumparat produsul de la raft, dar si alte rapoarte specifice serviciilor de retail marketing”, spune Kamara. „Fiecare client poate intra singur in platforma online de unde poate vedea ce s-a intamplat la raft intr-o perioada anume”.
Wave Division, in cifre:
Infiintata in 2007
Echipa: 40-45 angajati
Servicii: BTL & Field marketing: in-store promotion, sales & consumer promotion, shopper marketing & mistery shopping, Point of Sales Marketing, Sampling
Clienti: P&G, Strauss Romania, Samsung, Aerotravel si branduri din portofoliul companiilor
Cifre de afaceri:
2008: 2.009.370 EUR;
2009: 2.351.727 EUR;
2010, primele 6 luni: 1.7 Millioane EUR