(AdPlayers.ro, Irina Toma )
Vitrina Advertising semneaza pentru BT Asigurari noua campanie pentru polita RCA. Conform agentiei de publicitate cu sediul central la Cluj si filiala în Bucuresti, campania se va derula la nivel national pâna la sfârsitul lunii ianuarie 2007, pe televiziune (posturi nationale si retele locale), online si print.
Vitrina Advertising spune ca BT Asigurari se pozitioneaza ca fiind compania în care relatia cu clientul e una degajata, bazata pe încredere reciproca, pe o comunicare fireasca, umana, calda si nu în ultimul rînd plina de savoare si umor.
Ideea
Potrivit agentiei, creativii de la Vitrina au imaginat o situatie hilara în care “smecherul satului” se plimba plin de el pe una din ulite, mândru ca e la volanul unei masini. Faptul ca autoturismul e tras în fapt de un cal reprezinta momentul prielnic, spun autorii, în care telespectatorul afla ca, practic exista si masini care nu au nevoie de RCA.
Toata ideea creativa, ne asigura promotorii campaniei, conduce catre accentuarea obligativitatii încheierii acestei polite. Cu alte cuvinte, spun ei, orice sofer normal, care are o masina normala are aceasta obligatie, de a-si încheia RCA, de preferinta la BT Asigurari.
Filmarile
Filmarile au avut loc în singura zi fara ceata din luna decembrie, sustin autorii spotului, într -o locatie din proximitatea capitalei cu drumuri neasfaltate însa cu sateni primitori, calzi si foarte greu de impresionat si care “ s-au amuzat de fiecare data când cei “de la oras” nu stiau cum sa hraneasca un cal”, spune Calin Crainic, Directorul de Creatie al agentiei Vitrina Advertising.
. . . AdFileAdvertiser: BT Asigurari,
Director General Adjunct: Ioan Vreme
Public Relations Officer: Anca Opris
Agentie: Vitrina Advertising
Creative: Director Calin Crainic
Copywriter: Tudor Runcanu
Art Director: Peter Arpad
Account Executive: Teodora Bojan
Casa de productie: Factor
Regizor: Andrei Cohn
Director de imagine: Emil Nitoi
Fotograf: Mihai Sibianu
Producator: Costas Ivanov