Visionwise (Daedalus Group) masoara eficienta promovarii la raft cu Promowatch
Luni, 03 August 2009
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Visionwise Consulting, companie de consultanta si servicii de marketing din cadrul Daedalus Group, a lansat PromoWatch, un instrument de masurare a  eficientei campaniilor de promovare la raft.

Potrivit companiei, Promowatch a fost lansat in urma concluziilor unui studiu Daedalus Millward Brown, din luna aprilie anul curent, potrivit caruia peste 40% din consumatori iau decizia de achizitionare a unei marci in magazin, o tendinta in crestere pentru majoritatea produselor de larg consum.

Metodologia porneste de la masurarea in mod unitar  efortul de promovare depus la raft, indiferent de tipologia promotiilor realizate, astfel incat poate fi evaluat in timp real efortul la raft al oricarui jucator din piata comparativ cu concurentii sai.

La baza masurarii efortului de promovare sta indicatorul Promo Reach Point (PRP-ul) – o unitate de masura in promotii similara cu rolul GRP-ul (Gross Rating Point) in publicitate. Autorii instrumentului spun ca prin corelarea efortului investit la raft cu rezultatele in vanzare se poate masura eficienta oricarei campanii promotionale

PUBLICITATE: