Venituri din servicii de 801 milioane de euro, pentru Vodafone Romania, pe anul fiscal 2020/2021 incheiat la 31 martie 2021
Marti, 18 Mai 2021

 

Credit. Vodafone Romania

„Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand”a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania, care a inregistreaza 11,1 Milioane clienti, la sfarsitul exercitiului financiar la 31 martie 2021

AdPlayers. info

Vodafone Romania anunta principalii indicatori financiari pentru anul financiar incheiat la 31 martie 2021, potrivit rezultatelor raportate astazi de Vodafone Group Plc. Veniturile din servicii se afla la valoarea de 801 milioane de euro. In comparatie cu perioada similara a anului trecut, veniturile din servicii in baza organica au inregistrat o scadere de 1.5%. Baza de clienti a Vodafone Romania a atins valoarea de 11.1 milioane de clienti la 31 martie 2021.

„Ultimul an financiar, care a coincis si cu anul pandemic, a fost ca niciun altul: provocari neasteptate, oportunitati de accelerare a digitalizarii, lectii de invatat, oportunitati de a demonstra rezilienta retelei de telecomunicatii si rolul sau critic mai important ca oricand” a spus Murielle Lorilloux, CEO Vodafone Romania.

,,Cred ca toti ne-am intrebat, cel putin o data, pe parcursul acestui an cum am fi facut fata intr-un context similar acum 20 de ani. Si raspunsul sincer pe care il stim cu totii este ca nimic nu ar fi functionat bine daca retelele de comunicatii electronice nu ar fi sustinut pe deplin tot ceea ce trebuia sa facem ca societate, companii si persoane fizice. Am fi resimtit un impact in vietile cotidiene, de la modul in care ne-am fi petrecut timpul liber, pana la accesul mai putin stabil la resurse educationale online si conexiuni de buna calitate pentru a putea continua sa lucram de acasa”.

,,Vodafone a confirmat inca o data angajamentul de a conecta societatea romaneasca, am facut eforturi extraordinare de a conecta sute de scoli peste noapte, am fost capabili sa livram intr-un timp foarte scurt sute de mii de tablete pentru a putea asigura acces la educatia digitala pentru cat mai multi copii posibil. Am demonstrat angajamentul nostru de a fi un partener de incredere pentru digitalizarea diferitelor sectoare din Romania, de la educatie, la sanatate, fie din zonele publice sau private. Si nu ne-am oprit aici, am facut un efort suplimentar si ne-am concentrat pe modul in care ne protejam planeta in timp ce oferim cele mai bune servicii. De la facilitarea educatiei online, pana la cel mai recent proiect reprezentat de prima padure inteligenta din Romania, am demonstrat ce pot face spiritul uman si tehnologia pentru o viata mai buna. Si vrem sa continuam. Vrem sa fim parte din povestea de succes a Romaniei la nivel global.” a daugat oficialul Vodafone Romania.

Murielle Lorilloux a subliniat, deasemenea, ca operatorul de servicii conteaza pe sprijinul autoriatilor in privinta infrastructurii de telecomunicatii.

,, Asadar, la aceasta rascruce de drumuri, contam pe faptul ca autoritatile centrale vor avea grija de infrastructura de telecomunicatii, un avantaj fantastic pe care Romania l-a avut, precum si pe faptul ca vor evalua temeinic, din toate punctele de vedere, impactul oricaror decizii pe care ar putea sa le ia astfel incat industria sa nu fie trimisa cu 20 de ani in urma. Cu toate acestea, initiativele legislative recente din Romania pot duce la perturbari ale serviciilor mobile si fixe pentru clienti in urmatorii ani, pot crea o incertitudine semnificativa si costuri suplimentare neprevazute pentru economie in valoare de sute de milioane de euro, afectand in acelasi timp si capacitatea companiilor de a putea realiza investitii vitoare in infrastructura. Toate aceste aspecte vor trage inapoi intreaga industrie a telecomunicatiilor si vor pune sub semnul intrebarii fezabilitatea investitiilor viitoare, dar si mediul concurential din Romania”.

 

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile si fixe in Europa si cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma de tehnologie M-Pesa permite, in Africa, unui numar de peste 48 de milioane de oameni sa beneficieze de acces la plati mobile si servicii financiare. Compania opereaza retele mobile si fixe in 21 de tari si 49 de retele mobile partenere. La 31 martie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienti ai serviciilor TV si peste 123 milioane de dispozitive IoT conectate.

 

Totodata, Vodafone ia masuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gaze cu efect de sera cu 50% pana in 2025, pana la net zero pana in 2040, prin achizitia de 100% energie electrica din surse regenerabile pana in 2025 si pana in iulie 2021 in Europa, reutilizand, revanzand sau recicland 100% din echipamentele de retea care devin redundante.

Mai multe informatii despre servicii si rapoartele companiei, www.vodafone.com, Twitter la @VodafoneGroup sau pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone

Mai mult in Business, Telecom.

 


PUBLICITATE: