adplayers. info
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Cu 100 de clienti mai multi
Platforma 2Parale numara peste 450 de clienti, cu 100 mai multi fata de perioada ianuarie – iunie 2014. In al doilea trimestru al acestui an, compania a anuntat extinderea in Europa Centrala si de Est, prin lansarea platformei 2Performant in Bulgaria.
Valoarea medie a cosului de cumparaturi online, aceasta s-a mentinut constanta comparativ cu prima jumatate a anului trecut, situandu-se la suma de 160 de lei. Cea mai mare tranzactie a fost de 33.000 de lei.
Romanii cumpara online mai mult in prima parte a zilei: intervalul orar preferat pentru cumparaturile online prin intermediul 2Parale este 7 AM – 12 PM, urmat indeaproape de 1 PM – 6 PM. Varful de cumparaturi online, In prima jumatate a anului 2015,a fost atins la ora 7 PM.
Profitabile: Fashion, carti si materiale didactice, IT&C
Romanii au cheltuit cei mai multi bani in prima jumatate a anului pentru produse din categoriile fashion, carti si materiale didactice si IT&C, urmate de home&deco si cosmetice. Comparativ cu aceeasi perioada a anului 2014, produsele din categoria IT&C au inregistrat o crestere la nivelul bugetului alocat cumparaturilor online.
In prima jumatate a anului 2015, pentru cumparaturile online, romanii au scos, in medie, din buzunar de la aproximativ 1.000lei, pentru un pachet turistic, pana la 630lei, pentru un produs de IT&C, respectiv 220lei pentru categoria de home&decosi 215lei pentru articole pentru copii.
Rochii si smartphone-uri
In ceea ce priveste volumul de cautariinregistrate in prima jumatate a anului 2015, conform Google Trends, a crescut interesul pentru rochii – cu un varf de cautari atins in luna mai. De asemenea, smartphone-urile au inregistrat si ele o crestere la nivel de cautari online. Un alt produs intens cautat in prima jumatate a anului 2015 versus prima jumatate a anului trecut a fost reprezentat de sandale.
In prezent, 2Parale are o comunitate de 40.662 de afiliatisi un portofoliu de peste 450 de clienti. Printre clientii 2Parale se numara companii si branduri ca Avon, Carrefour, Vodafone, Elefant.ro, evoMAG, Nemira, Regina Maria, Provident,Vola, Viva Credit, Libris, Noriel etc.
Mai mult in Interactive