CEL.ro, cel mai mare magazin online din Romania cu actionariat integral romanesc, a raportat la prima estimare a vanzarilor din Q4 2015 o crestere cu peste 30% a vanzarilor fata de Q4 2014, din estimarile de pana in prezent ale reprezentantilor sai.
Potrivit reprezentantilor de comunicare, perioada octombrie-decembrie (Q4) din anul 2015, care a facut obiectul cercetarii, a inclus atat vanzarile de Black Friday, cat si cele specifice sarbatorilor de iarna. In primele 10 luni ale anului, magazinul estima o crestere de 21% comparativ cu perioada similara din 2014, crestere care s-a accentuat spre final de an.
„Piata cunoaste un reviriment sensibil, dar in principal cresterea cotei de piata a CEL.ro are la baza atat dezvoltarea portofoliului de produse, cat si dezvoltarea capacitatilor noastre logistice” a declarat Tiberiu Pop, CEO si actionar unic al magazinului online.
„Rezultatele se vad in numarul de comenzi care a cunoscut o crestere cel putin importanta. Departamentul de corporate sales a avut o contributie insemnata, dar fiecare departament a contribuit la realizarea trimestrului cu cele mai bune vanzari din istoria de peste 11 ani a CEL.ro”.
Pe intreg anul 2014, magazinul online a inregistrat vanzari de 33 milioane EUR. Vanzarile cuprind un portofoliu de peste 100.000 de produse (de la electrocasnice la articole IT, produse auto, parfumuri, produse de ingrijire, dar si jucarii si articole pentru mama si copil) si peste 800.000 de comenzi procesate.
Mai mult in Business