Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania demareaza impreuna cu PwC noul Studiu Salarial si de Beneficii in industria de publicitate romaneasca
Luni, 01 Aprilie 2024

 

Participarea la studiu este deschisa tuturor agentiilor de publicitate care opereaza in Romania, indiferent de statutul de membru al UAPR, iar obiectivul principal al cercetarii este sa aduca in piata o intelegere clara si transparenta a nivelurilor salariale pentru toate pozitiile din industria de publicitate si PR.

AdPlayers. Info

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), in colaborare cu PwC Romania, va realiza in perioada aprilie-iunie 2024, un studiu care urmareste evolutia remuneratiilor de pe piata locala de publicitate. Participarea la studiu este deschisa tuturor jucatorilor din piata de publicitate, care activeaza in Romania, indiferent daca sunt sau nu membri in UAPR. 

„Industria de publicitate este in continua evolutie, iar peisajul autohton trebuie sa ramana calibrat la trendurile ce tin de evaluarea competentelor, in termeni de remuneratii financiare. Transparenta este cuvantul cheie pe care il cauta atat angajatii, cat si intregul mediu de business, de aceea este necesar sa intelegem, corect, nivelul de salarii din piata si sa previzionam alti indicatori ce tin de cresteri salariale” a motivat cercetarea Dana Nae Popa, presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania.

,,Din aceste motive, invitam toate agentiile care isi desfasoara activitatea in Romania, indiferent daca fac parte din retele internationale, daca sunt independente, daca sunt integrate, de media sau PR, sa participe la acest studiu pentru a construi impreuna o industrie echitabila si aliniata. Acest demers este la editia a opta iar utilitatea lui s-a demonstrat in timp, deoarece putem evalua pozitia ocupata de industria noastra in economia nationala, tendintele de dezvoltare si nivelul de atractivitate pentru noi talente si profesionistii in publicitate” a mai spus presedinta UAPR.

Potrivit partenerilor initiativei, Studiul Salarial si de Beneficii analizeaza toate competentele din industrie: creatie, strategie, media, digital, PR si evenimente, precum si toate nivelurile de senioritate, construind astfel o imagine clara si transparenta a nivelurilor salariale, de la Director General, la cele mai mici pozitii, din toate departamentele si specializarile agentiilor. 

Pentru a asigura consistenta datelor, studiul ia in considerare si descrierea clara a responsabilitatilor aferente fiecarei pozitii in parte.

 „Colaboram cu UAPR de peste 10 ani in realizarea acestui studiu care reflecta dinamica pietei muncii intr-o industrie in care resursa umana reprezinta capitalul cel mai valoros. Ultimii ani au adus cresteri salariale spectaculoase atat pe fondul contextului macro-economic, cat si datorita schimbarilor de comportament si o mobilitate crescuta a oamenilor.”  spune Oana Munteanu, Director People & Organisation, PwC Romania.

,,Un astfel de instrument a devenit cu atat mai important in aceste conditii deoarece asigura o abordare stiintifica, coerenta si consistenta in culegerea si interpretarea datelor din piata, ajutand astfel companiile sa ia decizii legate de recompensare bazate pe date solide.” a mai adaugat oficialul PwC Romania.

Alaturi de evaluarea financiara a competentelor specialistilor din industrie, studiul va analiza si modul in care au evoluat costurile de operare de la ultima editie pana in prezent.

Agentiile care doresc sa participe la studiu si sa furnizeze date, pot sa scrie un e-mail la adresa office@uapr.ro pana la data de 8 aprilie 2024.

UAPR

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR,  https://uapr.ro/ ) este asociatia profesionala care reuneste cele mai importane agentii de publicitate si media din industrie. Din 2000, UAPR urmareste apararea intereselor agentiilor de publicitate, dezvoltarea si profesionalizarea industriei si promovarea unor standarde profesionale de referinta. UAPR este membra a Asociatiei Europene a Agentiilor de Comunicare (EACA).

PwC

Misiunea PwC ( www.pwc.ro ) este de a construi incredere in cadrul societatii si de a contribui la rezolvarea unor probleme importante. PwC este o retea de firme prezenta in 151 de tari cu mai mult de 360.000 de profesionisti ce ofera servicii de calitate in domeniul consultantei pentru afaceri, auditului si consultantei fiscale.

Mai mult in Resurse Umane, HR, Cercetare, Research


PUBLICITATE: