Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa: „Suntem incantati sa colaboram cu United Media Services pentru a duce povestea Metaxa si mai departe in spatiul digital. Abordarea lor strategica, sustinuta de servicii integrate de paid media si data&automation, este exact ceea ce cautam pentru a sustine brandul nostru sa evolueze si sa ramana relevant pentru consumatorii din intreaga lume”
AdPlayers. Info
United Media Services isi extinde amprenta internationala, preluand coordonarea globala a strategiei digitale pentru Metaxa, brandul emblematic de bautura spirtoasa din portofoliul Rémy Cointreau, anunta agentia.
Desemnarea United Media Services confirma capabilitatile avansate de digital strategy ale agentiei si experienta echipei in livrarea de campanii data-driven si platform-centric, cu acoperire globala.
Dezvoltand o strategie digitala full-funnel, rolul United Media este de a amplifica prezenta brandului Metaxa in ecosistemul digital printr-o abordare unitara si de impact. Colaborarea reuneste performanta, creativitatea si tehnologia avansata pentru a sustine relevanta si cresterea continua a brandului.
„Suntem incantati sa colaboram cu United Media Services pentru a duce povestea Metaxa si mai departe in spatiul digital. Abordarea lor strategica, sustinuta de servicii integrate de paid media si data&automation, este exact ceea ce cautam pentru a sustine brandul nostru sa evolueze si sa ramana relevant pentru consumatorii din intreaga lume”, a declarat Emeline Phipps, Global Senior Brand & Digital Manager, House of Metaxa.
In Romania, implementarea si adaptarea locala a strategiei internationale vor fi gestionate de echipa United Media Services, sub coordonarea Simonei Popescu, Marketing Manager, B.D.G. Romania, distribuitorul official al Metaxa inca din 2007.
“Metaxa este un brand cu o traditie puternica, iar digitalul joaca un rol esential in consolidarea relatiei cu consumatorii. United Media Services a demonstrat ca poate imbina creativitatea cu performanta si suntem increzatori ca aceasta colaborare va aduce rezultate exceptionale.” a subliniat importanta parteneriatului Simona Popescu, Marketing Manager, B.D.G. Romania
La randul sau, Dragos Andronache, Head of Digital United Media Services, a evidentiat complexitatea acestui proiect si ambitiile echipei:
“Acest proiect strategic reprezinta o oportunitate fantastica de a pune in valoare capabilitatile noastre digitale la nivel international. Avem deja in derulare initiative similare pe pietele externe, iar aceasta colaborare ne permite sa consolidam si mai mult know-how-ul acumulat. Vom implementa solutii inovatoare, bazate pe date si tehnologie, pentru a asigura o prezenta digitala coerenta si de impact pentru Metaxa pe toate pietele.”
Cine este United Media Services?
United Media Services este o agentie full-funnel de media cu ADN digital, avand capabilitati de coordonare regionala si birouri in Bucuresti. Este una dintre putinele agentii din regiune care detine certificarea Google Marketing Platform, avand in portofoliu toate acreditarile relevante din industrie, inclusiv Meta, TikTok, Amazon, LinkedIn si multe altele. Cu un focus puternic pe integrarea datelor, solutiilor tech-driven si a creativitatii, UMS ofera solutii personalizate pentru branduri internationale si locale, optimizand performanta si impactul campaniilor digitale.
Metaxa
Metaxa este un brand emblematic cu origini grecesti, recunoscut pentru spiritul sau unic care sfideaza conventiile si asteptarile in materie de gust. Din anul 2000 face parte din prestigiosul portofoliu Rémy Cointreau si continua sa-si extinda prezenta globala si sa inoveze in categoria bauturilor spirtoase. in Romania, Metaxa este distribuit exclusiv de B.D.G. Import.
Mai mult in Licitatii, Campanii, Digital