Credit: Annulee / Limone.ro
Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de lamaie si portocala, oferind si posibilitatea personalizarii etichetelor, pentru un plus de valoare celor care doresc sa adauge nota personala a brandului lor.
AdPlayers. Info
Un producator roman personalizeaza gelul igienizant pentru companiile care il achizitioneaza. Recomandat drept o solutie ideala pentru birouri, magazine, cafenele, restaurante, hoteluri, dar si pentru calatorii, gelul igienizant Annulée, un produs romanesc cu twist frantuzesc, asa cum il pozitioneaza antreprenorul, este pe baza de alcool 70%, aloe vera si uleiuri esentiale de lamaie si portocala.
Fabricat in Romania, si personalizat la cerere
Noul produs marca “fabricat in Romania” apare in contextul pandemiei de coronavirus si este un bun exemplu in care un producator de produse de ingrijire personala si-a adaptat productia catre cea de gel igienizant, in concordanta cu nevoile economice actuale.
“Am decis lansarea acestui produs din cel putin trei motive: dorinta de a fabrica produse de calitate marca “fabricat in Romania”, contextul actual care s-a “jucat” putin cu planurile noastre de dezvoltare planificate pentru aceasta primavara si oferirea unui produs de calitate accesibil, in acest context delicat” a afirmat, pentru AdPlayers, Andrei Carnu, reprezentantul companiei producatoare.
,,Beneficiind atat de expertiza familiei in domeniul tiparului, cat si de tipografia digitala care face parte din grupul nostru, am integrat practic productia de cosmetice cu cea de tipar si ambalaje, permitandu-ne astfel sa personalizam produsele la standardele dorite de clienti”, a motivat antreprenorul, usurinta cu care personalizeaza pentru clienti noul produs al grupului de companii.
Structura integrata de micro-fabrica ofera producatorului flexibilitate in ceea ce priveste cantitatile comandate si totodata ii ofera posibilitatea personalizarii etichetelor, adaugand astfel un plus de valoare pentru cei care doresc sa adauge nota personala a brandului lor unui produs care este din ce in ce mai prezent in sediile si locatiile companiilor.
In discutii pentru listarea produsului in lanturile de magazine si farmacii.
“Suntem in discutii cu lanturile de magazine si farmacii pentru listarea produsului, insa dupa cum probabil stiti, nu este o misiune tocmai usoara pentru producatorii locali la inceput de drum. Momentan produsul poate fi comandat de pe site-ul partenerilor nostri de la
limone.ro. Pentru mai multe informatii referitoare la parteneriate pentru distributie sau produse personalizate, companiile ne pot gasi pe pagina de Instagram special dedicata Annulée Instagram _annulee_” incheie Andrei Carnu.
Pe langa modul de ambalare care poate fi ajustat in functie de preferintele clientilor, gelul igienizant Annulée este disponibil in 3 variante de baza - la 50ml (4,99 lei), 100ml (6,99 lei) si la
Mai mult in Business, Coronavirus, Responsabilitate Sociala, CSR