Un nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool in Romania. FRESH 0.0. de la Bergenbier S.A. ( Molson Coors Beverages)
Marti, 22 Iunie 2021

Lansarea brandului FRESH 0.0% alcool, va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai aproape de consumatori.

AdPlayers

Bergenbier S.A., o companie Molson Coors Beverages, a lansat, in premiera in Romania, FRESH 0.0, cel mai nou mix de suc de fructe cu bere 0.0% alcool, disponibil in doua sortimente inedite: cu suc de mar si para si cu suc de zmeura si afine, anunta reprezentantii de comunicare.

“Vara 2021 ne aduce prima dintr-o serie de lansari de produse noi pe care Bergenbier S.A le pregateste. Odata cu brandul FRESH 0.0, ne diversificam portofoliul de produse “mai mult decat bere” si pregatim astfel terenul pentru lansarea, in perioada urmatoare, a unor alte inovatii”, a afirmat Mihai Voicu, Director General al Bergenbier S.A.

,,Mixurile de bere si berile aromatizate au in ultimii ani o tendinta de crestere, in conditiile in care se observa o preferinta mai mare a consumatorilor pentru acest segment.” A mai spus directorul Bergenbier SA.

Lansarea brandului FRESH 0.0 va beneficia de o campanie de comunicare integrata, sub conceptul „Optimism 100% racoritor – o bucurie deschide o alta”. Campania de lansare include un spot TV, comunicare in mediul digital si o serie de evenimente prin intermediul carora produsul va fi adus cat mai aproape de consumatori. Disponibil in ambalaje de sticla de 330 ml sau doza de 500 ml, FRESH 0.0 contine 0.0% alcool si 25 kcal/100 ml.

,,Lansarea brandului FRESH 0.0 in categoria de mixuri de bere fara alcool si suc de fructe vine in intampinarea preferintelor consumatorilor care, in ultimii ani, au manifestat un interes crescut pentru acest tip de bautura. FRESH 0.0 reflecta dorinta oamenilor de a face alegeri care sa le permita sa ramana activi, oferindu-le libertatea de a se lasa purtati de la o bucurie la alta”, a declarat Ramona Radu, Marketing Director, Bergenbier S.A.

Bergenbier S.A.

Parte a grupului Molson Coors Beverages Company Central & Eastern Europe, compania Bergenbier S.A. a fost fondata in 1994, iar cea mai importanta marca din portofoliul sau, Bergenbier, a fost lansata un an mai tarziu. Astazi, Bergenbier S.A. este in top trei companii producatoare de bere din Romania, avand o fabrica moderna la Ploiesti si o retea performanta de distributie nationala.

Portofoliul companiei cuprinde marci care acopera toate segmentele pietei. Pe langa berile produse la Ploiesti – Bergenbier, Staropramen, Staropramen Unfiltered, Stella Artois, Beck’s, Noroc, Löwenbräu– compania importa si distribuie in exclusivitate specialitatile pragheze Staropramen Dark si Granat, berile de abatie belgiene Leffe si Hoegaarden, berea americana Miller Genuine Draft, berea mexicana Corona, precum si berea alba germana nefiltrata Frazinskaner.

Molson Coors

De peste doua secole, Molson Coors fabrica bauturi de la Coors Light, Miller Lite, Molson Canadian, Carling si Staropramen la Coors Banquet, Blue Moon Belgian White, Saint Archer Gold, Leinenkugel's Summer Shandy, Creemore Springs si multe altele. In timp ce istoria companiei este inradacinata in bere, Molson Coors ofera un portofoliu modern care se extinde dincolo de industria berii cu cocktail-uri carbonatate, cafea, vin, kombucha, cidru si multe altele.

Molson Coors Beverage Company este o companie cotata la bursa care opereaza prin Molson Coors America de Nord si Molson Coors Europe si este tranzactionata la New York si la bursa canadiana (TAP).

Mai mult in Campanii, Retail


PUBLICITATE: