(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
UPC România a lansat The MGM Channel în România, printr-o colaborare MGM Networks cu compania Chellomedia. The MGM Channel este lansat pentru 1,5 milioane de clienti de televiziune prin cablu si satelit din România, Republica Ceha, Ungaria si Slovacia,
MGM Networks si Chellomedia Liberty Global au format un parteriat pentru a lansa The MGM Channel pentru clientii de televiziune prin cablu si satelit, în versiunile lingvistice locale, în Europa Centrala si de Est.
Fondat la sfârsitul anilor ‘90
MGM Networks a fost fondat la sfârsitul anilor ‘90, cu scopul de a lansa si promova canale internationale de marca, apelând la renumita arhiva uriasa de filme a Metro-Goldwyn-Mayer, cea mai mare de acest gen din lume.
Potrivit oficialilor canalului de televiziune, canalele MGM din întreaga lume beneficiaza de mai mult de 4.000 de titluri, productii MGM, United Artists, Orion Pictures, Samuel Goldwyn Company, Polygram Films si Cannon Pictures.
Pasul din 1997
MGM Networks a facut un pas important în 1997, prin lansarea în Brazilia a canalului purtând marca MGM, urmata, un an mai târziu, de lansari în alte tari vorbitoare de limba spaniola din America Latina.
Potrivit companiei, în anul 2001, noua echipa de lideri ai MGM a decis ca afacerea de canale internationale sa devina o prioritate si mai mare pentru companie. Bruce Tuchman, fost General Manager al Nickelodeon Global Network Ventures, a fost cooptat pentru a superviza MGM Networks, iar acesta si-a format treptat o echipa menita sa-l ajute sa accelereze cresterea diviziei The MGM Channel si sa realizeze obiectivul de dezvoltare a unei afaceri care sa se extinda în toate colturile lumii.
MGM în Europa, Africa, fosta Uniune Sovietica
În mai putin de o luna, MGM Networks a inaugurat noi canale de filme în tarile vorbitoare de limba germana din Europa, în Coreea, Orientul Mijlociu, Portugalia, Israel, Grecia, Africa, precum si în fosta Uniune Sovietica.
Tuchman si echipa sa au anuntat lansarea din Olanda, în ianuarie 2003, si extinderea echipei de vânzari, prin recrutarea lui Courtney Williams, Vicepresedinte Vânzari Internationale si Marketing, în mai 2003.
MGM în Asia
2003 continua sa fie un an plin pentru MGM Networks, care si-a accelerat în mod semnificativ prezenta în Asia, prin lansarea unei versiuni dedicate a canalului în limbile engleza si mandarina în Asia de Sud si pe piata largita a Chinei. Î
În mai mult de un an dupa lansarea noului serviciu, The MGM Channel a fost lansat în Hong Kong, Taiwan, Macau, Singapore, Thailanda, Malaysia si Indonezia si continua sa se dezvolte rapid în aceasta regiune.
2004, versiuni dedicate în Spania si fosta Uniune Sovietica
În anul 2004, MGM Networks s-a extins pe alte piete importante si a lansat o versiune dedicata, în limba catalana, pentru Spania. În doar câteva luni de la lansare, The MGM Channel din Spania a fost distribuit de toate sistemele de cablu importante de pe aceasta mare piata.
În noiembrie 2004, MGM Networks a marcat finalul unui alt an de mare succes, prin lansarea unei versiuni în limba rusa pentru The MGM Channel, extinzându-se, astfel, si în fosta Uniune Sovietica, o piata care se dezvolta rapid.
2005, extinderi în Europa, alte lansari în Asia
Distributia suplimentara în Europa a fost asigurata în 2005, prin lansarea în Irlanda prin intermediul operatorilor de cablu Chorus si NTL. Cresterea din Asia a continuat prin lansarea de canale în India, Filipine, Vietnam si Cambodgia în primavara anului 2006.
În patru ani, MGM Networks si-a extins distributia globala de la 25 tari si regiuni pâna la aproape 120 si, dupa cum spun reprezentantii canalului, îsi mentine ritmul alert de expansiune.