Tymbark Maspex sustine emisiuni TV
Marti, 11 Decembrie 2007

(AdPlayers.ro/News, Iulian Toma)

Pe langa campania nationala de promovare, prin spot TV, printuri in reviste si promovare indoor, noua gama de multivitamine Tymbark va fi adusa aproape de consumatori si prin intermediul diferitelor emisiuni tv urmarite de romani.

Potrivit oficialilor de comunicare ai companiei, printre actiunile de comunicare se numara sponsorizarea emisiunii “Dansez pentru tine” de la PRO TV, prezenta produsului in seriale cum sunt “Clanul Spranceana” de la Antena 1, “Razboiul Sexelor” de la Acasa TV sau noi productii ca “Anticamera presedintelui” de la PRO TV.

Compania Tymbark Maspex Romania a lansat de curand linia de Multivitamine Tymbark. Nucleul principal al consumatorilor de produse din aceasta linie este format din femei cu varsta cuprinsa intre 20 si 35 de ani, cu educatie medie si peste medie, venit mediu spre ridicat, traind in mediu urban.

Potrivit datelor AC Nielsen, Tymbark Maspex este lider pe segmentul de nectaruri, cu o cota de 35,3%. Prin lansarea noii game de produse, Tymbark se asteapta la dublarea vanzarilor pentru sortimentul de multivitamine.

/File

/ Tymbark Maspex

Cu o cifra de afaceri de 51 milioane de euro estimata pentru 2007, Compania Tymbark Maspex estimeaza o crestere de aproximativ 20% fata de anul trecut, cand inregistra un nivel de 43 milioane de euro, in crestere fata de crestere de 15%, previzionarea la inceputul anului

In prezent, Tymbark Maspex Romania produce in fabrica sa de la Valenii de Munte toate sucurile Tymbark, sucul de morcovi si fructe Tedi, nectarurile Carotella, nectarurile Ciao, precum si produsele instant din gama La Festa (Cappuccino La Festa, Ciocolata Calda La Festa, La Festa 3in1).

Tymbark Maspex este prezenta in Romania din anul 1996, atunci fiind cunoscuta sub denumirea de La Festa International, operatiunea de rebranding avand loc in anul 2006.

Portofoliul companiei include, alaturi de marca La Festa, pe divizia de produse instant, ceaiuri granulate Ekoland, crema pudra pentru cafea Coffetta si cacao granulata Brumi pentru copii, tot sub acest brand lansand in acest an si cereale pentru consum Brumi.

Pe divizia de sucuri compania detine urmatoarele brand-uri: Tedi, suc de morcovi si fructe destinat copiilor; Tymbark, sub umbrela caruia se afla toate categoriile de produs: nectar, juice 100% si still drink, precum si alte brand-uri, cum ar fi: Carotella, Ciao, Duo Fruo si Figo. Compania mama, Maspex Wadowice, are o istorie de peste 17 ani, fiind originara din Polonia si avand filiale dezvoltate in 8 tari (incluzand Polonia).

PUBLICITATE: